Logo

Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints

Mastersessie 17 maart.jpgdonderdag 17 maart 2016

Verslag

Verslag Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints - Joost Hagenaar, Business Development Manager bij PostNL

Infographic- gemaakt door Koos, Service Design

Presentaties

De theorie achter Service Blueprint - Ingrid Snijders, Lecturer/Researcher/PhD Candidate, HZ University of Applied Sciences

Student aan het woord - Dave Caljouw, HZ University of Applied Sciences. Stagiair bij Roompot Vakanties

Verschillende cases
Customer Journeys: Now what - Niels Corsten, Service Design Consultant bij Koos, Service Design

Video

Foto-impresse

(Klik op de foto voor een vergroting).

Mastersessie 17mrt16Mastersessie 17mrt16

Mastersessie 17mrt16Mastersessie 17mrt16
Mastersessie 17mrt16Mastersessie 17mrt16

Mastersessie 17mrt16Mastersessie 17mrt16

Meer foto's zijn terug te vinden op Facebook

Labels
Presentaties events

« Terug

Reacties op 'Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.