Logo

Kennissessie Service Excellence met case Obvion

PvKO12april2016collage_380x270.pngdinsdag 12 april 2016 22:00

Verslag

Verslag Kennissessie PvKO Service Excellence met case Obvion
Maarten van Riessen, Manager Customer Service bij Deli XL. Vormgeving: studiogoudappel.nl

Download de collage
gemaakt door Jaap Wilms, directeur Wilms 'n zo!

Presentaties & aanvullende informatie

Bouwen aan een Service Excellence organisatie 
Eric de Haan en Jean-Pierre Thomassen, auteurs van het boek Service Excellence

One size fits nobody - Van hypotheekfabriek naar klantbedrijf 
Ralph Nieuwland (Senior Marketeer) en Maurice Boekholt (Business Consultant), Obvion

Model Service Excellence

Whitepaper Service Excellence model

Blog - Rein Hof, beleidsmedewerker intake bij de Politie

Video

Positieve energie door uit je comfortzone te stappen.
HakaMan - Paul Janmaat

Foto-impresse

(Klik op de foto voor een vergroting).

Kennissessie 12 april Maricken Hengeveld

Kennissessie 12 april Jaap WilmsKennissessie 12 april Jessica Jonasse, SAMR
Kennissessie 12 april Jean Pierre ThomassenKennissessie 12 april Eric de Haan

Kennissessie 12 april Haka door Paul JanmaatKennissessie 12 april 2016 publiek doet de Haka

Kennissessie 12 april 2016 Ralph NieuwlandKennissessie 12 april Maurice Broekholt

Kennissessie 12 april 2016 Resultaten app

Meer foto's zijn terug te vinden op Facebook

« Terug

Reacties op 'Kennissessie Service Excellence met case Obvion'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.