Kennissessie Service Excellence met case Obvion
![PvKO12april2016collage_380x270.png](/l/library/download/urn:uuid:d7536b5b-3bdf-4b5c-9a51-ae6c3f0a0b80/pvko12april2016collage_380x270.png?scaleType=3&width=380&height=270)
Verslag
Verslag Kennissessie PvKO Service Excellence met case Obvion
Maarten van Riessen, Manager Customer Service bij Deli XL. Vormgeving: studiogoudappel.nl
Download de collage gemaakt door Jaap Wilms, directeur Wilms 'n zo!
Presentaties & aanvullende informatie
Bouwen aan een Service Excellence organisatie
Eric de Haan en Jean-Pierre Thomassen, auteurs van het boek Service Excellence
One size fits nobody - Van hypotheekfabriek naar klantbedrijf
Ralph Nieuwland (Senior Marketeer) en Maurice Boekholt (Business Consultant), Obvion
Model Service Excellence
Whitepaper Service Excellence model
Blog - Rein Hof, beleidsmedewerker intake bij de Politie
Video
Positieve energie door uit je comfortzone te stappen.
HakaMan - Paul Janmaat
Foto-impresse
(Klik op de foto voor een vergroting).
Reacties op 'Kennissessie Service Excellence met case Obvion'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.