Logo

Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management

Vlaggen 380x270.jpgvrijdag 27 januari 2017 11:27

Verslag

Verslag door Patrick de Bruyn, Coach Customer Connection bij Securex

Presentaties & video's

Customer Experience - verleden, heden, toekomst; Ed Peelen, Bestuursvoorzitter PvKO en o.a. verbonden aan Nyenrode Business Universiteit en de UvA

Lid van VAB of niet, bel ons!;Ann Laureys, Customer Experience Manager VAB

De ROI van Customer Experience management; Arjen Hijum, Algemeen directeur Store Support

Over klantbeleving; Daan Noordeloos, Manager Marketing & Customer Strategies bij transavia.com

Foto-impressie

(Klik op de foto voor een vergroting).

Maricken HengeveldEd Peelen

Ann Laureys, VAB

Arjen van Hijum, Store Supportpubliek

Meer foto's zijn terug te vinden op Facebook

 

« Terug

Reacties op 'Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.