Terugblik Inspiratiesessie Data Driven Customer Experience Insights
Data Driven Customer Experience Insights was het thema van de PvKO Inspiratiesessie van woensdagmiddag 4 april. Het record aantal aanmeldingen, ruim 120 bezoekers werden ontvangen bij bij JADS in Den Bosch. De middag stond onder leiding van Ed Peelen, die ook een presentatie verzorgde. De sprekers van de middag waren van ABN AMRO & Coƶperatie VGZ.
Data Driven Customer Experience Insights was het thema van de PvKO Inspiratiesessie van woensdagmiddag 4 april. Het record aantal aanmeldingen, ruim 120 bezoekers werden ontvangen bij bij JADS in Den Bosch. De middag stond onder leiding van Ed Peelen, die ook een presentatie verzorgde. De sprekers van de middag waren van ABN AMRO & Coöperatie VGZ.
Presentaties sprekers
-
Data Driven CX management
Ed Peelen | Bijzonder hoogleraar contentmarketing & oud voorzitter PvKO -
Big Data Customer Journey Marketing Analytics & Campaign Automation
Michel Moll | Data Analist ABN AMRO Bank & Quintus Hegie | Econometrist - Big Data Financial Marketing & Business Analysis -
Sturen op NPS in Klantmissieteams - Vallen en opstaan in datagedreven customer excellence
Lennaert Mooi | BI Business Specialist Coöperatie VGZ & Niels van Gorp | Senior BI Business Specialist Coöperatie VGZ - Data Science beyond the hype
Arjan van den Born | Academic Director JADS
Foto - impressie