Terugblik Ronde Tafel Online: De CX Business Case van hollandsnieuwe
Met maar liefst een 8,6 waardeerden de deelnemers het heldere verhaal over de CX Business Case van hollandsnieuwe, enthousiast en duidelijk verteld door Sarah Baart, Manager Customer Experience and Processes & Customer Care bij hollandsnieuwe en Kees Kerkvliet, Managing Director | TOTE-M & Lecturer Business School Beeckestijn.
Kees legde uit hoe de Customer Journey de basis legde voor succesvol Customer Experience Management.
En hoe het team van hollandsnieuwe op basis van diepgaand klantinzicht de branded touchpoint chatbot Anouk als speerpunt van verbetering heeft gekozen.
Sarah nam het stokje over door de deelnemers een kijkje in de keuken te geven hoe zij ‘Anouk’ tot een waardevol en hoog gewaardeerd klantcontactkanaal hebben ontwikkeld.
De resultaten liegen er niet om:
- Het Customer Journey proces motiveert en verbindt het hollandsnieuwe team: met elke beslissing de klant op één. Met als resultaat meer dan 30 merk-waarde initiatieven in korte tijd!
- De vernieuwde Chatbot Anouk leidt tot een algemene NPS-stijging van 10 punten en van de transactionele NPS Customer Service van maar liefst 16 punten!
Bekijk hier het hele slide deck nog eens en laat je inspireren!
Bekijk hieronder de content clip die we van de sessie hebben gemaakt.
PS: wil je je eigen CX Business Case eens delen en bediscussiëren met de PvKO Community? Of ben je geïnteresseerd in de CX Business Case van een andere organisatie? Laat het ons weten, dan maken we er werk van.