Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Humaniseren met High Tech: Interactie + Ethiek = Meerwaarde

Hoe gaan mens en technologie optimaal samen? Daar verdiepten zich de deelnemers aan deze Inspiratiesessie in. We trapten af met de praktijk. Roeland van Oers van het bedrijf WELBO, laat een optimistische kijk op sociale robots à la Pepper zien en overtuigde over hun kracht en de waarde die zij kunnen leveren voor organisaties. Bekijk onderstaande filmpjes... met voorbeelden waar de robot de mens <volgens Roeland> zelfs kan overtreffen.
Daarna was het woord aan Daniël Tijink, van het Platform voor de Informatiesamenleving (ECP). Hij nam ons in sneltreinvaart mee in het moderne beeld van de techniekfilosofie. ‘Mens versus robot is geen tegenstelling maar een continue dans van aanpassingen. Mens en techniek zijn verbonden en verstrengeld, de lijn is dun en vloeiend. De mens is een technologisch dier’,
In de breakouts discussieerden de deelnemers vervolgens over de uitdagingen rond digitale technologie in de klantinteractie van hun eigen organisatie en verkenden dit naar verschillende invalshoeken. Dit leverde nog een aantal uitdagende vragen aan de sprekers op rond de meerwaarde van technologie, samen met de mens.
Bekijk hieronder de slide decks van de sprekers.
Archief > 2021
november
- 25-11-21 - Terugblik Ronde Tafel Online: ‘Klantinteractie wordt nooit meer wat het was’
- 11-11-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen - CX with a purpose
oktober
- 26-10-21 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?
- 13-10-21 - Terugblik Workshop Innoveren met impact
- 03-10-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact?
september
juni
mei
april
- 28-04-21 - Terugblik PvKO Workshop: In 4 stappen naar Data Driven Change met jouw CX Action Board
- 19-04-21 - CX-Transformatie. Hoe beklimmen Judy Wisselaar en Mijke van Ballegooijen de ladder?
maart
- 23-03-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant
- 08-03-21 - Terugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?
februari
- 19-02-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Humaniseren met High Tech: Interactie + Ethiek = Meerwaarde
- 01-02-21 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Pivot or preserve? Klantgericht ondernemen na de lockdowns