Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant

Wat hebben Flitsmeister, de autodiefstalbarometer en zorgverzekeraar VGZ met elkaar gemeen? Ze verzamelen klantdata. Daarin staan ze niet alleen. Er is vrijwel geen bedrijf of organisatie zonder een gegevensverzameling van hun klanten. Aanleiding voor PvKO (Platform voor Klantgericht Ondernemen) om tijdens een recent, druk bezocht online middagseminar uit te zoeken of en zo ja, hoe al die data waarde creëren voor de klant. Niels van Gorp is data scientist bij VGZ en leidde de middag in met een kort exposé over de verhoudingen tussen dataverzamelaars en dataverstrekkers. Daarmee verschafte hij het seminar een kader dat deelnemers hielp de bijdragen van Flitsmeister en Interpolis (autodiefstal) te kunnen plaatsen in het geschetste krachtenveld. CustomerFirst was aanwezig en doet verslag in het aprilnummer en uiteraard ook online op www.customerfirst.nl.
Bekijk hieronder de vrijgegeven presentataties:
Archief > 2021
november
- 25-11-21 - Terugblik Ronde Tafel Online: ‘Klantinteractie wordt nooit meer wat het was’
- 11-11-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen - CX with a purpose
oktober
- 26-10-21 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?
- 13-10-21 - Terugblik Workshop Innoveren met impact
- 03-10-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact?
september
juni
mei
april
- 28-04-21 - Terugblik PvKO Workshop: In 4 stappen naar Data Driven Change met jouw CX Action Board
- 19-04-21 - CX-Transformatie. Hoe beklimmen Judy Wisselaar en Mijke van Ballegooijen de ladder?
maart
- 23-03-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant
- 08-03-21 - Terugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?
februari
- 19-02-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Humaniseren met High Tech: Interactie + Ethiek = Meerwaarde
- 01-02-21 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Pivot or preserve? Klantgericht ondernemen na de lockdowns