Terugblik PvKO Workshop: In 4 stappen naar Data Driven Change met jouw CX Action Board
![Underlined_PvKO_600x350px_v1[3] (2).jpg](/l/library/download/urn:uuid:cffd4776-96ed-419c-876a-9495df9546ea/underlined_pvko_600x350px_v1%5B3%5D+%282%29.jpg?scaleType=3&width=380&height=270)
40 deelnemers werden ondergedompeld in de workshop: In 4 stappen naar Data Driven Change met jouw CX Action Board.
Het was een afwisseling van ‘snelle’ presentaties over begrippenkader, achtergronden, basisconcepten en best practices met een vingeroefening aan de hand van een testcase en het speels ontwerpen van een eigen dashboard op Mural.
De aanwezigen waardeerden de interactie in begeleide breakoutrooms. Niet alleen de toelichting van de experts vond men hierbij prettig, maar vooral ook het spreken met deelnemers uit andere werkvelden over metrics en andere CX gerelateerde topics.
Voor PvKO was dit een nieuw format en zeker voor herhaling vatbaar. Hieronder tref je nog wat vrijgegeven informatie aan.
Presentatie:
Bekijk hier de presentatie van Theo van der Steen en Max Werkhoven.
Highlights video opname:
Interessante artikelen:
- NPS and Online WOM: Investigating the Relationship Between Customers’ Promoter Scores and eWOM Behavior - Néomie Raassens, Hans Haans, 2017 (sagepub.com)
- Tijdens de workshop werd interesse getoond voor de KEI. De deelnemers hebben aangegeven meerdere cijfers te gebruiken om de klantbeleving in kaart te brengen en zo is de behoefte ontstaan om cijfers, invalshoeken en KPI’s te combineren in één cijfer om meer grip te krijgen en beter te kunnen sturen op klantbeleving. Underlined heeft hiervoor de KEI metric geïntroduceerd: De Klantervaringsindex.
7 Tips om de KEI vanuit feedback transactioneel & relationeel in te steken | Underlined - Links naar de Murals van de break-out sessies
-
- Break-out Jorgen
-
- Break-out Theo
-
- Break-out Jet
-
- Break-out Max
Archief > 2021
november
- 25-11-21 - Terugblik Ronde Tafel Online: ‘Klantinteractie wordt nooit meer wat het was’
- 11-11-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen - CX with a purpose
oktober
- 26-10-21 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?
- 13-10-21 - Terugblik Workshop Innoveren met impact
- 03-10-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact?
september
juni
mei
april
- 28-04-21 - Terugblik PvKO Workshop: In 4 stappen naar Data Driven Change met jouw CX Action Board
- 19-04-21 - CX-Transformatie. Hoe beklimmen Judy Wisselaar en Mijke van Ballegooijen de ladder?
maart
- 23-03-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant
- 08-03-21 - Terugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?
februari
- 19-02-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Humaniseren met High Tech: Interactie + Ethiek = Meerwaarde
- 01-02-21 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Pivot or preserve? Klantgericht ondernemen na de lockdowns