Terugblik Inspiratiesessie Online: Als de beleving helemaal centraal staat …
Als de beleving helemaal centraal staat … komen CX en klantgericht ondernemen samen … ervaart de klant, gast, bezoeker, passagier, .. op ieder moment verrassing en verwondering… voelen medewerkers zich verbonden, betrokken en verantwoordelijk en creëren zij een omgeving waarin klantbeleving werkt. Een mooi thema voor een gezamenlijke Inspiratiesessie van CX Circle en Platform voor Klantgericht Ondernemen. Meer dan 150 kijkers maakten deze uitzending mee.
Als de beleving helemaal centraal staat … dan denk je aan de hotellerie waar dit per definitie zo is? Sander Allegro, Chairman QL Hotels en eigenaar Allegro INN ovations nam de kijkers mee in zijn wereld van hospitality en hoe met high tech en high touch de gastbeleving altijd op nummer een staat. Maar kijk uit dat het experience denken niet doorslaat: ‘Beter een perfecte solution dan een slechte experience’. Kijk HIER nog eens naar de presentatie van Sander.
Als de beleving helemaal centraal staat … dan kun je ook aan sprookjes denken. Frans Goenee, Inspiratiemanager bij de Efteling vertelde zijn gepassioneerd verhaal op de dag dat bezoekers na maanden lockdown weer welkom waren in het pretpark. Een wervelende presentatie over de ‘kromme wegen van Anton Pieck’, en hoe de Efteling erin slaagt de verrassing en verwondering elke dag waar te maken. De presentatie van Frans kun je HIER gedeeltelijk terugvinden. Wil je het zelf nog eens nabeleven? Laat je dan onderdompelen door een bezoek aan Kaatsheuvel.
De middag werd gemodereerd door Daan Noordeloos en Sydney Brouwer. Zij sloten gezamenlijk af. Sydney bedankte de CX Circle achterban en nodigde van harte uit kennis en inspiratie over het mooie CX en klantgerichtheidsvak te zoeken bij PvKO.