Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact?

Op dinsdag 28 september vormde Stadion de Kuip de prettige entourage voor een Inspiratiesessie met als thema Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact. De deelnemers luisterden naar en discussieerden over de verhalen van Marco Budding van EuroParcs, Bastiaan Hilferink van Aegon Nederland en dagvoorzitter Arjen van Hijum van excap.
- Welke metrics doen ertoe? CES, NPS of CSAT, afhankelijk waar je als organisatie je focus op wil richten: Inhoud, klantloyaliteit, touchpoint-beleving …
- Hoe kom je van een driver analyse naar doorlopende verbeteracties?
- Hoe mystery guest onderzoek het perspectief op prioriteitenstelling verbetert?
- Hoe een project canvas de impact zichtbaar maakt?
- Hoe je van ‘friction hunting’ naar waardecreatie en groei kan bewegen?
- Hoe maak je verbinding tussen de ‘aanbieders-journey’ en de ‘job to be done’ van de klant.
- Hoe haak je alle collega’s aan bij het creëren en waarmaken van de klantervaring en beleving?
- Hoe je onderzoek je helpt om een ander perspectief te kiezen voor meer impact (en groei)?
Foto's
Archief > 2021
november
- 25-11-21 - Terugblik Ronde Tafel Online: ‘Klantinteractie wordt nooit meer wat het was’
- 11-11-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen - CX with a purpose
oktober
- 26-10-21 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?
- 13-10-21 - Terugblik Workshop Innoveren met impact
- 03-10-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact?
september
juni
mei
april
- 28-04-21 - Terugblik PvKO Workshop: In 4 stappen naar Data Driven Change met jouw CX Action Board
- 19-04-21 - CX-Transformatie. Hoe beklimmen Judy Wisselaar en Mijke van Ballegooijen de ladder?
maart
- 23-03-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant
- 08-03-21 - Terugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?
februari
- 19-02-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Humaniseren met High Tech: Interactie + Ethiek = Meerwaarde
- 01-02-21 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Pivot or preserve? Klantgericht ondernemen na de lockdowns