Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen - CX with a purpose

Wow, deze sessie werd beoordeeld met een 9..... Wat was iedereen onder de indruk hoe The HEINEKEN Company en Koninklijke Auping invulling geven aan klantgericht maatschappelijk ondernemen! 50 bezoekers bij het gloednieuwe hoofdkantoor van The HEINEKEN Company in Leiden genoten op woensdagavond 10 november van de bijzondere verhalen van Ine Stultjens over sustainable dreams en Marieke Heemskerk over brewing for a better world. Dit onder de deskundige en inspirerende leiding van Rob Beltman. DANK aan de sprekers, dank voor de fantastische gastvrijheid en last but not least aan alle bezoekers, die deze avond tot een waardevolle ontmoeting maakten!
Archief > 2021
november
- 25-11-21 - Terugblik Ronde Tafel Online: ‘Klantinteractie wordt nooit meer wat het was’
- 11-11-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen - CX with a purpose
oktober
- 26-10-21 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?
- 13-10-21 - Terugblik Workshop Innoveren met impact
- 03-10-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact?
september
juni
mei
april
- 28-04-21 - Terugblik PvKO Workshop: In 4 stappen naar Data Driven Change met jouw CX Action Board
- 19-04-21 - CX-Transformatie. Hoe beklimmen Judy Wisselaar en Mijke van Ballegooijen de ladder?
maart
- 23-03-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant
- 08-03-21 - Terugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?
februari
- 19-02-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Humaniseren met High Tech: Interactie + Ethiek = Meerwaarde
- 01-02-21 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Pivot or preserve? Klantgericht ondernemen na de lockdowns