Terugblik Inspiratiesessie: Mens in het hart van de CX Transformatie
Dinsdag 16 april ontmoette de PvKO community elkaar in de 'huiskamer van Den Haag' - muziek- en cultuurcentrum Amare - rond het thema hoe mensen het verschil maken in de transformatie naar oprecht klantgedreven organisaties. Hiervoor kregen we twee totaal verschillende invalshoeken gepresenteerd.
Allereerst van Mirjam Schokker, Manager NS Stations en haar collega’s Sultan Saïf en Marion den Hooglander van Utrecht Centraal en Rotterdam Centraal, die in een 'collegetour' achtige setting vertelden over de NS-Stations club, een community die alle 'bewoners' / werkers van het stations ecosysteem met elkaar wenst te verbinden. Doel hiervan is een veilige en vertrouwde werksfeer en daarmee een belangrijke basis voor een prettige omgang met reizigers en de positieve reizigersbeleving.
De tweede bijdrage kwam van Marjolein de Jong, directeur van het Alexander Monro Ziekenhuis. In een bevlogen presentatie nam zij de deelnemers mee in hoe dit gespecialiseerde ziekenhuis op alle touchpoints de patientbeleving op één zet .. van communicatie, inrichting tot persoonlijke ontmoetingen.
De avond werd gemodereerd door Monique van den Heuvel en Ursula Buiteman.