Logo

Inspiration met PIM: “Ultieme Klantgerichtheid”

020.jpgdinsdag 05 maart 2013 22:00

Met aandacht voor Co-Creatie en (Business Model) Innovatie en "Hoe vermarkt je duurzaam bankieren”?

Een keer per jaar organiseren PIM en PvKO een gezamenlijke Inspiration.
Voor beide is de relatie met de klant van groot belang. Doel van deze bijeenkomst is het verrijken van kennis, nieuwe inzichten op te doen en je netwerk te vergroten.*

Presentaties

De zoektocht naar de “ultieme klantgerichtheid”
Wim Rampen, Customer & Brand Management verantwoordelijk voor de productoverschrijdende marketingstrategie van Delta Lloyd Groep's Direct Writer OHRA

Hoe vermarkt je duurzaam bankieren?
Roel Welsing, Hoofd afdeling Marketing bij Triodos Bank NL

Bekijk hieronder de gepresenteerde video's:

Artikel

PIM/PvKO: Klantwaarde draait te vaak alleen om waarde ván de klant

*Samenwerking PIM en PvKO
PIM, het Platform voor Innovatie in Marketing, helpt haar leden om de innovatieve- en commerciele slagvaardigheid te vergroten teneinde een zo passend mogelijke propositie voor de klant te realiseren.

PvKO, het Platform voor Klantgericht Ondernemen, richt zich op alle aspecten die te maken hebben met het opbouwen, houden, betrekken en onderhouden van de relatie met de klant op lange(re) termijn.

Voor beide platforms is de relatie met de klant dus van groot belang en het aspect waarop we elkaar treffen. Naast het delen van nieuwe inzichten en informatie is de bijeenkomst ook de uitgelezen kans om kennis te maken met professionals die de passie voor de klant hebben, maar dat doen vanuit een andere invalshoek. Het verrijkt je kennis, inzichten en netwerk. Dit vormt dan ook de basis om jaarlijks gezamenlijk een bijeenkomst te organiseren.

« Terug