Logo

Inspiration 9+ organisatie

woensdag 25 januari 2012 22:00

Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het onbewuste. Inzicht in de onbewuste drijfveren biedt enorme kansen om binnen te komen in het hoofd van de klant: van business doen naar relaties bouwen en van Operational Excellence naar Customer Excellence.

Presentaties

Lotte Breunesse en Stephan van SlootenDe 9+ organisatie, van marketshare naar mindshare
NCCA Experience Award case
Meer informatie over het boek 'De 9+ organisatie'
Stephan van Slooten, partner Altuïtion
Lotte Breunesse, marketing manager Enexis

Artikel

Emotie staat centraal bij klachtenmanagement
Bjørn Hascher, Customer Talk

Evaluatie

Vanaf 2012 worden onze Inspirations en Kennissessies evalueren wij onze bijeenkomsten m.b.v. SurveyMonkey. Het levert resultaten op waar wij natuurlijk ook mee aan de slag gaan. Op basis van de afgelopen bijeenkomsten kunnen wij constateren dat ongeveer 75% vond dat de bijeenkomsten aan de verwachtingen hebben voldaan. De presentaties werden door meer dan 70% van de bezoekers als zeer positief gewaardeerd. Er zijn vele enthousiaste reacties over het gezamenlijk uitwerken van opdracht en de interactie met de sprekers en de andere deelnemers. 90% is tevreden over de locaties en de sfeer. En ten slotte hebben inmiddels 12 deelnemers hebben zich aangemeld als deelnemer in één van de cocreatieteams.

« Terug