Logo

Inspiration Innovaties in Customer Services i.s.m. PIM

dinsdag 06 maart 2012 22:00

Presentaties

Customer Service binnen AFAS
Gert van Assen, AFAS

Service Science Factory: Actuele inzichten, concepten en trends
Jos Lemmink, Universiteit van Maastricht

Customer service binnen de financiële dienstverlening: het WOW programma
Conchita López Vega, ABN AMRO

Klantcommunities als servicekanaal binnen Telecommunicatie
Arianne Heij, T-Mobile

Artikel

PIM/PvKO: nnovatie van diensten vraagt andere mentaliteit (bron: Customer Talk)
PvKO-leden kunnen kosteloos lid worden van het Customer Talk platform en krijgen toegang tot veel artikelen over Klantgericht Ondernemen waaronder dit artikel. Nog geen lid van Customer Talk? Stuur een mail naar communicatie@pvko.nl

Evaluatie

De bijeenkomst werd over het algemeen goed ontvangen. Gemiddeld werden de presentaties door 80% gewaardeerd met een voldoende of hoger. Wel werd door diverse deelnemers aangegeven dat men de voorkeur geeft aan zeer concrete presentaties en minder geïnteresseerd is in presentaties die, gebaseerd op recent wetenschappelijk onderzoek, meer theoretisch gericht zijn. Zeer tevreden waren de deelnemers over de locatie en de verzorging.

« Terug