Inspiration Innovaties in Customer Services i.s.m. PIM
Presentaties
Customer Service binnen AFAS
Gert van Assen, AFAS
Service Science Factory: Actuele inzichten, concepten en trends
Jos Lemmink, Universiteit van Maastricht
Customer service binnen de financiële dienstverlening: het WOW programma
Conchita López Vega, ABN AMRO
Klantcommunities als servicekanaal binnen Telecommunicatie
Arianne Heij, T-Mobile
Artikel
PIM/PvKO: nnovatie van diensten vraagt andere mentaliteit (bron: Customer Talk)
PvKO-leden kunnen kosteloos lid worden van het Customer Talk platform en krijgen toegang tot veel artikelen over Klantgericht Ondernemen waaronder dit artikel. Nog geen lid van Customer Talk? Stuur een mail naar communicatie@pvko.nl
Evaluatie
De bijeenkomst werd over het algemeen goed ontvangen. Gemiddeld werden de presentaties door 80% gewaardeerd met een voldoende of hoger. Wel werd door diverse deelnemers aangegeven dat men de voorkeur geeft aan zeer concrete presentaties en minder geïnteresseerd is in presentaties die, gebaseerd op recent wetenschappelijk onderzoek, meer theoretisch gericht zijn. Zeer tevreden waren de deelnemers over de locatie en de verzorging.