Klantgericht Ondernemen 2022
Klantgericht Ondernemen de komende 10 jaar
In het kader van het 10-jarig bestaan van Platform voor Klantgericht Ondernemen vond op woensdag 6 juni in de Doelen te Rotterdam het event Klantgericht Ondernemen 2022 plaats. Het centrale thema van het congresprogramma was “Hoe zorgen wij voor toekomstbestendige klantrelaties?”. Mede op basis van de ervaringen en lessen uit het recente verleden werd de nabije toekomst verkend, met als doel de bezoekers te stimuleren en inspireren hun bijdrage te leveren aan een klantgerichter Nederland.
Presentaties
Retrospective on Customer-Centric Business: What Have We Learned?
Keynote Speaker Bob Thompson
Next Generation Organisation - If we knew what we are doing, we wouldn’t call it innovation!
Keynote Speaker: Prof. Paul Iske (Universiteit van Maastricht)
Gaat u mee op weg naar een custom managed relation?
Maarten Wienbelt, AamigO
Vitens werkt aan water
Jennifer Rietveld, Vitens
Klantrelaties van de toekomst (augmented companies) - Ted Sixth Sense
Key note speaker Maurice de Hond
Live opgenomen tijdens het event: de Grote BNR Klantenshow - De klant in 2022
Verslagen
Het originele getekende verslag door Bas Köhler
Verslag Klantgericht Ondernemen 2022
Ruud Verduin, PvKO-kernlid Ontwikkelen
Fotografie: Hans de Vries, Get in the Picture
Reacties op 'Klantgericht Ondernemen 2022'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.