Logo

Themassessie CRM en webstrategie

woensdag 10 januari 2007 22:00

Tijdens deze Themasessie heeft Arjan van Liere, directeur van Present Media een overzicht gegeven van de belangrijkste webtrends (bijv. Social Internet) op dit moment en heeft zeer boeiend de raakvlakken tussen webstrategie, ambities, doelstellingen, doelgroepen, internet en CRM onder de naam ‘Internet trends en strategie’ gepresenteerd.

Daarna heeft Rogier van Ewijk, directeur van DirectLease zijn ervaringen verteld over de praktische invulling van Internet als bedrijfsstrategie waarbij het vooral ging over 'minder = meer'. Een leuke insteek over het beperken van content om een beter rendement te behalen en het gebruiken van klantkennis in de aansturing van je organisatie.

Presentaties

Internet trends & strategie
Arjan van Liere, directeur Present Media

Internet en de kunst van het weglaten
Rogier van Ewijk, directeur DirectLease

« Terug

Reacties op 'Themassessie CRM en webstrategie'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.