Logo

Themasessie CRM, Customer Intelligence en Kloteklanten

woensdag 03 oktober 2007 22:00

Capgemini heeft in samenwerking met CRM Association een onderzoek uitgevoerd naar de toepassing van Customer Intelligence in Nederland, om de stand van zaken rondom Customer Intelligence op te maken.

Presentaties

Customer Intelligence – databasemarketing nieuwe stijl?
Jan Ploeg, Principal Consultant Customer Intelligence Solutions bij Capgemini

Jan heeft de resultaten van het onderzoek gepresenteerd. Integraal klantbeeld. Inbound Customer Marketing. Customer Profitability. Marketing Accountability. Allemaal toepassingen van Customer Intelligence, de nieuwe term voor wat we voorheen altijd databasemarketing of Analytical CRM noemden. Maar is het alleen een nieuwe term, dus oude wijn in nieuwe zakken? In deze presentatie werd een samenvatting gegeven van de belangrijkste onderzoeksresultaten. Er is antwoord gegeven op vragen als: welke business issues willen organisaties hiermee aanpakken? Wat hebben ze tot nu toe op dit vlak gedaan? En hoe zien ze de toekomst?

Kloteklanten
Egbert Jan van Bel, auteur van het boek Kloteklanten

« Terug

Reacties op 'Themasessie CRM, Customer Intelligence en Kloteklanten'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.