Logo

Themasessie New School i.s.m. PIM en MEC

donderdag 06 maart 2008 22:00

Op donderdag 6 maart organiseerden wij een Themasessie i.s.m. Platform Innovatie in Marketing (PIM) en Marketing Executive Center (MEC).

Een themasessie met een boeiend en uitgebreid programma! De moderators waren Egbert Jan van Bel en Wil Wurtz, met presentaties van Cherissa Koko van Berenschot en Laurens Ruster van Cendris, Sander van der Blonk van Rapid Sugar en Martin van Dam van Deli XL (winnaar van de CRM Award 2007).

Als het om het commerciële speelveld gaat van organisaties dan willen we het nog wel eens hebben over de old school waarin velen van ons zich hebben vastgezet. Maar, wat is dan de new school en hoe komen we daar? En vervangt het nieuwe het oude, of gaan ze hand-in-hand?

Onze jaarlijkse gezamenlijke bijeenkomst ging dan ook over het gegeven dat marketing, CRM en digital met elkaar de new school gaan vormen. Onder leiding van de voorzitters van de organiserende brancheverenigingen hebben we samen met een aantal inleiders de discussie over oud en nieuw gevoerd.

Presentaties

The battle we all face
Miljoenen dialogen door duizenden bedrijven
Cherissa Koko, Bedrijfskundige bij Berenschot
Laurens Ruster, Marketing manager bij Cendris

Sherlock Heijn, waar blijf je?
Sander van der Blonk, Marketing & Communicatie bij Rapidsugar

Deli XL - winnaar van de CRM Award 2007 - van marketing naar CRM
Martin van Dam, manager Marketing en Communicatie en verantwoordelijk voor CRM bij Deli XL

« Terug

Reacties op 'Themasessie New School i.s.m. PIM en MEC'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.