Inspiration CRM & Neuromarketing en CRM & Kredietcrisis
Tijdens de CRM Inspiration van woensdag 11 februari jl. werd een tweetal presentaties verzorgd:
- CRM & Neuromarketing
- CRM & Kredietcrisis
Paul Postma opende de avond met een zeer inspirerende presentatie over neuromarketing en CRM. De meest primaire reactie van een mens komt voort uit de oudste systemen, ofwel de hypothalamus. Dit is het instinct. De lymbische systemen (gevoel, affectie, handelen) en de cortex (taal, redeneren, het intellect) kunnen deze hypothalmus met moeite beinvloeden. Paul geeft manieren om de cortex te omzeilen in relatie met mensen en zodoende patronen te leren kennen om hier voordeel mee te halen in de relatie met je klanten, collegae, etc.
Na de pauze verzorgde Graham Hill, ook wel bekend van Customer Think, een presentatie over hoe CRM te bedrijven in de recessie. Dat we niet kunnen functioneren zonder emoties maar dat we onze angst niet moeten laten regeren in onze besluitvorming en dat we vooral moeten blijven innoveren. Verder geeft hij 6 regels om bedrijven door de recessie te helpen.
Presentaties
CRM & Het Brein, de klant beter kennen dan deze zichzelf kent
Paul Postma, Paul Postma Marketing Consultancy
CRM in a Recession
Graham Hill, Customer Think
Reacties op 'Inspiration CRM & Neuromarketing en CRM & Kredietcrisis'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.