Logo

Nationaal CX Event 2024 (NECXT)

necxt.pngdonderdag 23 mei 2024

Employee first, customer second. Het 12e Nationale CX Event - powered by NECXT.

Het 12e Nationale CX Event - powered by NECXT.

Mensen creëren ervaringen. En medewerkers creëren klantervaringen.

In de discussies over klantgerichtheid blijft dit aspect vaak onderbelicht; en zien we dat veel organisaties als het op hun medewerkers aankomt vaak nog op efficientie sturen, in plaats van op hun impact op de beleving van de klant, en daarmee het bedrijfsresultaat. En dat is opvallend in een tijd waarin goede medewerkers lastig te vinden zijn, en klanten nog meer keus hebben dan in het verleden.

Tijdens het Nationaal CX Event 2024, met de titel ‘Employee first, customer second’, hebben we opnieuw een thema gekozen dat actueel, modern en veelbelovend is, maar ook schuurt, uitdaagt en discussie oplevert!

BEKIJK HIER HET PROGRAMMA

BEKIJK HIER DE SPREKERS

PvKO leden krijgen korting met de code PvKO2024. In plaats van 500 euro betalen PVKO leden 395 euro.

« Terug