Nederland klantgerichter, om te beginnen in de vereniging
donderdag 19 september 2013
Het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) wil Nederland klantgerichter maken. Daarmee legt het zichzelf de plicht op om binnen de eigen vereniging hét voorbeeld van ledengerichtheid neer te zetten. Maricken Hengeveld, directeur van PvKO, over de missie van het platform.
Bron: VM | Verenigingsmanagement, september 2013
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2013 > september
- 25-09-13 - 9 oktober - Kennissessie met case van PON. Bent u er ook bij?
- 24-09-13 - PvKO Mastersessie 23 september - presentaties online beschikbaar
- 24-09-13 - PvKO Mastersessie - Klantgericht ondernemen voor specifieke doelgroepen; ouderen en kinderen
- 19-09-13 - Nederland klantgerichter, om te beginnen in de vereniging
- 09-09-13 - 23 september PvKO Mastersessie - Kom ook en discussieer nu alvast online mee
- 09-09-13 - Conclusie poll september 2013: In crisistijd is klantgerichtheid de enige manier om te overleven
- 04-09-13 - 5 tips van Bouwinvest om klantgericht te ondernemen
- 04-09-13 - De Conversation Company
Reacties op 'Nederland klantgerichter, om te beginnen in de vereniging'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.