9 oktober - Kennissessie met case van PON. Bent u er ook bij?
Het thema van deze Kennissessie is: Klantgericht Innoveren m.b.v. Service Design. Service Design helpt bedrijven om klantgerichter te innoveren door een analytisch proces te combineren met een creatieve aanpak.
Robbert-Jan van Oeveren, Buro Koos, geeft een presentatie over Service Design gevolgd door een creatieve oefening met de deelnemers. Michael Boon van Pon Power vertelt over de vier verschillende service level proposities die Pon Power heeft ontwikkeld om alle verschillende klantsegmenten binnen de scheepvaart te kunnen bedienen.
Tijd: 17.30 uur ontvangst, 18.30 uur start programma tot 21.00 uur
Locatie: VODW in Leusden.
Bent u nog niet in het bezit van een Mijn PvKO account om u aan te melden voor onze bijeenkomsten? Volgt u dan onderstaande stappen:
Ontvangt u regelmatig mailings van PvKO? Dan activeert u uw account als volgt:
- Klik hier
- Voer bij 'Gebruikersnaam' het e-mailadres in waarop u onze mailings ontvangt
- Klik op 'Verstuur'
- U krijgt direct een mail toegestuurd met activatielink. Als u hierop klikt komt u op een pagina waar u een persoonlijk wachtwoord in kunt voeren om uw account te activeren.
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2013 > september
- 25-09-13 - 9 oktober - Kennissessie met case van PON. Bent u er ook bij?
- 24-09-13 - PvKO Mastersessie 23 september - presentaties online beschikbaar
- 24-09-13 - PvKO Mastersessie - Klantgericht ondernemen voor specifieke doelgroepen; ouderen en kinderen
- 19-09-13 - Nederland klantgerichter, om te beginnen in de vereniging
- 09-09-13 - 23 september PvKO Mastersessie - Kom ook en discussieer nu alvast online mee
- 09-09-13 - Conclusie poll september 2013: In crisistijd is klantgerichtheid de enige manier om te overleven
- 04-09-13 - 5 tips van Bouwinvest om klantgericht te ondernemen
- 04-09-13 - De Conversation Company
Reacties op '9 oktober - Kennissessie met case van PON. Bent u er ook bij?'
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.