Boeken van leden: Klanthelden in de 9+ organisatie
Excelleren in emotionele klantbeleving.
Auteurs: Berry Veldhoen en Stephan van Slooten
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?!
Zo’n organisatie is een Klantheld! Klanthelden zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel ‘raken’. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg.
'Klanthelden in de 9+ organisatie' opent de deur naar deze nieuwe wereld. Het biedt inzicht in:
- methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren;
- cases, achtergronden en resultaten van class leaders;
- de benodigde competenties om een 9+ organisatie te worden;
- nieuwe verbindingen tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren.
In 'Klanthelden in de 9+ organisatie' ervaart u het harde rendement van zachte factoren.
Heeft u dit boek gelezen? Wij vernemen graag uw feedback! Log in met uw Mijn PvKO account om te reageren.
Wilt u dit boek recenseren? Stuur dan een mail naar communicatie@pvko.nl en wij sturen u het boek kosteloos toe.
- Labels
- Boeken van leden
Archief > 2014 > mei
- 28-05-14 - CRM draagt weinig bij aan klantgerichtheid
- 28-05-14 - Hoe dienen we in te spelen op trends om ook in de toekomst succesvol te zijn?
- 26-05-14 - Verbinding, belangrijkste voorwaarde voor echte klantkennis
- 21-05-14 - Boeken van leden: Klanthelden in de 9+ organisatie
- 20-05-14 - De Net Promotor Score (NPS), heilige graal of valkuil?
- 20-05-14 - Vacature 3e jaars HBO stagiair
- 19-05-14 - Verslag bijeenkomst Co-Creatieteams en kennissessie NPO
- 15-05-14 - The Excellent Customer Journey Experience
- 15-05-14 - Customer Experience in de praktijk
- 15-05-14 - Kennissessie Klantfeedback Management 13 mei - presentaties online
- 13-05-14 - Kennissessie Klantfeedback Management in de Customer Journey
- 06-05-14 - CRM Game speciaal voor HBO-docenten – 2 juni 2014
- 02-05-14 - Data analyseren JA, gebruiken NEE
Reacties op 'Boeken van leden: Klanthelden in de 9+ organisatie'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.