Hoe dienen we in te spelen op trends om ook in de toekomst succesvol te zijn?
woensdag 28 mei 2014
Collaborative Consumption - Next Client - Customer Managed Relations: trends en ontwikkelingen om rekening mee te houden.
Gepresenteerd door Prof. dr. Paul Iske waarna we in groepsverband zelf aan de slag gaan met vragen over de toepasbaarheid in de eigen organisatie en de impact op de klant.
Wij starten met de korte jaarlijkse ALV. Naast een terugblik op 2013 en presentatie van de jaarcijfers, staat een aantal punten op de agenda waarvoor toestemming zal worden gevraagd aan de Algemene Ledenvergadering.
Ben je erbij op 3 juli?
Meer informatie & aanmelden >
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2014 > mei
- 28-05-14 - CRM draagt weinig bij aan klantgerichtheid
- 28-05-14 - Hoe dienen we in te spelen op trends om ook in de toekomst succesvol te zijn?
- 26-05-14 - Verbinding, belangrijkste voorwaarde voor echte klantkennis
- 21-05-14 - Boeken van leden: Klanthelden in de 9+ organisatie
- 20-05-14 - De Net Promotor Score (NPS), heilige graal of valkuil?
- 20-05-14 - Vacature 3e jaars HBO stagiair
- 19-05-14 - Verslag bijeenkomst Co-Creatieteams en kennissessie NPO
- 15-05-14 - The Excellent Customer Journey Experience
- 15-05-14 - Customer Experience in de praktijk
- 15-05-14 - Kennissessie Klantfeedback Management 13 mei - presentaties online
- 13-05-14 - Kennissessie Klantfeedback Management in de Customer Journey
- 06-05-14 - CRM Game speciaal voor HBO-docenten – 2 juni 2014
- 02-05-14 - Data analyseren JA, gebruiken NEE
Reacties op 'Hoe dienen we in te spelen op trends om ook in de toekomst succesvol te zijn?'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.