Terugblik Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19

Woensdag 12 april organiseerde we de eerste PvKO Ronde Tafel Online. Deze Ronde Tafel stond in het teken van delen. Deelnemers luisterden naar elkaar en leerden van elkaar hoe zij de eerste weken van COVID-19 doorkwamen. Renate Weggemans, Manager Leden & Beleid BOVAG Autodealers, trapte af met haar verhaal hoe BOVAG boven zichzelf uitstak als ‘belangenbehartiger’, ‘ondersteuner’, ‘onderzoeker’ en ‘verbinder’ en hoe zij dit met teamwerk – ieder vanuit zijn eigen thuiswerkplek – voor elkaar krijgen. Een ding is zeker: een gepassioneerde leiding helpt!
Bekijk hier de presentatie van Renate Weggemans van BOVAG Autodealers. We hebben van het verhaal van Renate een video-clip gemaakt. Haal er wat ideeën en inspiratie uit. En… het is nog zoeken naar de juiste kwaliteit van dit soort vastleggingen, zie het als een prototype.
Archief > 2020
december
- 10-12-20 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Update CX Performance Management - Zes cruciale thema’s voor een sprong voorwaarts
- 03-12-20 - Terugblik Inspiratiesessie: Medewerkers en klant engagement in een wereld op gepaste afstand. Hoe zorg je voor oprechte verbinding?
november
- 02-11-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: De CX Business Case van hollandsnieuwe
- 02-11-20 - Terugblik Inspiratiesessie Purpose als startpunt voor betekenisvol veranderen
september
augustus
- 21-08-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: Doorpraten over de CX Business Case met TUI
- 18-08-20 - Terugblik Zomerse Rooftop Ontmoeting: Klantgericht ondernemen in het Nieuwste Normaal
juli
- 27-07-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: Waar sta jij op de klantgedrevenheidsladder?
- 06-07-20 - Terugblik Zomeravondgesprek met Petra de Ruiter, COO Transavia
juni
mei
- 19-05-20 - Terugblik Inspiratiesessie Online: De CX Business Case: over waarde …
- 11-05-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: De invloed van de Corona crisis op de inzet van AI