Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Van Inzicht naar Actie

Onder avondvoorzitterschap van Ruud Verduin van Smart Connections passeren verschillende cases uit uiteenlopende sektoren de revue met als centrale thema: ‘Van Klantinzicht naar Actie’.
Kijk hier de presentaties en kennisclips van de sprekers nog eens terug.
Marieke Koningen van CQM: hoe door topic detection en sentiment analyse van klantfeedback producten en diensten te verbeteren met een concreet voorbeeld uit de luchtvaartwereld? ‘Alles draait om de juiste verhalen’.
Frans Bernard van Riel van Muziekgebouw aan ’t IJ en Pim Halkes van Smart Connections: Hoe Muziekgebouw aan ‘t IJ kwalitatief inzicht vertaalt naar een datagedreven 1 op 1 communicatie voor bestaande klanten en nieuwe proposities voor potentiële klanten. ‘Voor de cultuursector is Muziekgebouw aan ’t IJ uniek bezig met hun gepersonaliseerde benadering, en ook hier spelen verhalen rond muziek en muzikanten een belangrijke rol’.
Ruud van der Kallen en Nienke van der Sangen van Signify in een mooie B2B case: hoe zij door een closed feedback loop significante verbetering in de klantbeleving realiseren. ‘We kunnen al onze klanten gewoon bellen! En niet alleen als iets niet goed is gegaan, maar juist ook om te bedanken voor complimenten en positieve verhalen’.
Archief > 2020
december
- 10-12-20 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Update CX Performance Management - Zes cruciale thema’s voor een sprong voorwaarts
- 03-12-20 - Terugblik Inspiratiesessie: Medewerkers en klant engagement in een wereld op gepaste afstand. Hoe zorg je voor oprechte verbinding?
november
- 02-11-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: De CX Business Case van hollandsnieuwe
- 02-11-20 - Terugblik Inspiratiesessie Purpose als startpunt voor betekenisvol veranderen
september
augustus
- 21-08-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: Doorpraten over de CX Business Case met TUI
- 18-08-20 - Terugblik Zomerse Rooftop Ontmoeting: Klantgericht ondernemen in het Nieuwste Normaal
juli
- 27-07-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: Waar sta jij op de klantgedrevenheidsladder?
- 06-07-20 - Terugblik Zomeravondgesprek met Petra de Ruiter, COO Transavia
juni
mei
- 19-05-20 - Terugblik Inspiratiesessie Online: De CX Business Case: over waarde …
- 11-05-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: De invloed van de Corona crisis op de inzet van AI