Logo

Inspiration CRM & Change Leadership

woensdag 10 februari 2010 22:00

Ondanks de enorme sneeuwval en de daarmee gepaarde zeer moeilijk begaande wegen, was de opkomst met bijna 50 personen nog redelijk goed te noemen. Dat is ook niet zo lastig te verklaren want de CRM Inspiration van woensdag 10 februari stond in het teken van een voor velen zeer interessant onderwerp: CRM & Change Leadership.
De aanwezigen waren getuige van de interactieve sessie door de bevlogen sprekers David Gommé, oprichter van Capable Dynamics en Wim van Gils, Vice President & Head of Quality bij Philips Consumer Lifestyle.
De conclusie vanuit beide presentaties is: uitgaan van de kracht van jezelf, je brand, je product, je organisatie, is van cruciaal belang bij veranderingen. De autenticiteit van bedrijven is belangrijk om overeind te blijven bij veranderingen. Daarbij is empowerment en de individuele waarden van leiders cruciaal om dichtbij de waarden en de daarbij behorende wensen en behoeften van de klant te komen. Door de eigen brand, de waarden van de organisatie te combineren met de waarden van de klant, kun je een propositie voor de klant ontwikkelen. De waarden van de klant breng je in kaart door daadwerkelijk naar je klant te luisteren, via call centers, webbased surveys, klachten en suggesties van de klant in kaart brengen, etc.

Presentaties

Leadership mindset-forming awareness framework: Are you prepared..? - David Gommé, oprichter van Capable Dynamics
David opened the CRM Inspiration by reflecting on the fact that the world and its human occupants are changing. How do we need to act and change to form a pioneering leadership mindset? During an interactive session, David helped the attendees understand their own insights. He made them aware of their own habits and why they act the way they do. He also asked them about the impact of change in their lives. How does this influence your personality? Empowerment needs to arise to stay in touch with yourself in the changing environments. Change is a natural process and it’s Davids vision that we are transforming from a golden into a silver era (see slide). David captivated the attendees by showing them their own insights and helping them understand the impact of the meaning of change.

Consumer Centricity & Ik - Wim van Gils, Vice President & Head of Quality bij Philips Consumer Lifestyle
Het overtreffen van klantverwachtingen die leiden tot mond-tot-mond reclame kan alleen worden bereikt als de gehele organisatie de klant een wam hart toedraagt. Wim van Gils vertelde hoe Philips door dicht bij zichzelf en tegelijkertijd dicht bij de waarden van haar klanten te blijven, een leader is binnen de branche.

« Terug

Reacties op 'Inspiration CRM & Change Leadership'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.