PvKO Mastersessie
De nieuwste inzichten, ontwikkelingen, trends en onderzoeken
Nederland staat niet stil op het gebied van innovatie in klantgericht ondernemen. Platform voor Klantgericht Ondernemen wil haar leden graag betrekken bij wat Nederlandse Universiteiten op dit moment aan onderzoek doen, de nieuwste inzichten verkrijgen en ontwikkelingen en trends signaleren in samenwerking met organisaties. Daarom organiseren wij PvKO Mastersessies.
Het doel van de mastersessies is om recent en relevant onderzoek op het gebied van klantgericht ondernemen, uitgevoerd door Master studenten, met elkaar te delen, te verdiepenen en met elkaar de toepassing in de praktijk te bespreken.
Tijdens de PvKO Mastersessie van 5 juni presenteerden 2 Master studenten hun onderzoek en zijn we met hen in gesprek gegaan.
Presentaties & Master theses
Wat is de waarde van social mediabereik en interactie?
Master Thesis - Sponsoring via Sociale Media
Bart Smarius, student Marketing Management, Universiteit van Tilburg
Master Thesis - Hoe kun je campagne-interactie relevanter maken op mobiele media?
Carlo de Koning, student Marketing Managememt, Universiteit van Tilburg
Reacties op 'PvKO Mastersessie'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.