Logo

Inspiration - Protocollen en processen versus empowerment

DSC_2982.JPGdonderdag 27 juni 2013 12:00

In tijden van crisis zijn veel mensen en dus ook organisaties geneigd om terug te vallen op de als veilig veronderstelde ‘regels en afspraken’. Toch weet iedereen wel dat juist het loslaten van protocollen erg positief kan uitpakken. Een klant die wordt verrast doordat goed wordt ingespeeld op zijn persoonlijke situatie, ook wanneer dit buiten de ‘company policy’ valt, is loyaler dan wanneer strak wordt vastgehouden aan het protocol.

Voorafgaand aan de presentaties van Wendy Wouters en Suzanne van der Land, vond eerst de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering plaats.

Presentatie ALV 26 juni 2013
Notulen ALV 26 juni 2013

Presentaties & video

Regels voor klantloyaliteit

Wendy Wouters, directeur Intend

Klantbedieningsstrategie bij Menzis

Suzanne van der Land, servicestrateeg bij Menzis


Het verslag is geschreven door Customer Talk dat u hier kunt downloaden.

Voor meer en aanverwante artikelen over dit onderwerp en CRM en Klantgericht Ondernemen in het algemeen, kunnen PvKO-leden zich kosteloos en vrijblijvend aanmelden voor het Customer Talk platform. 
Hiervoor is een code vereist. Deze is opvraagbaar via communicatie@pvko.nlDe portal van Customer Talk is te vinden via www.customertalk.nl



 Suzanne van der Land, Menzis

Wendy Wouters, IntendDe borrel, goed, gezellig en perfect verzorgd

« Terug

Reacties op 'Inspiration - Protocollen en processen versus empowerment'

  1. Peter Joziasse 01-07-2013 14:09
    Helaas kon ik er niet bij zijn. Maar dankzij dit nieuwe online kennisplatform van PvKO hoef ik niet alles te missen. Mooi.
    Tip voor onze leden: deel de informatie op deze pagina richting collega's en via sociale media. Dit platform moet gaan leven!

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.