Logo

Inspiration Nieuwe Businessmodellen bevorderen klantgericht ondernemen

PvKO 6 nov borrel.jpgdonderdag 07 november 2013 13:00

Wat doe je als jouw belangrijkste product of dienst binnen 5 jaar of eerder.. geen waarde meer toevoegt? Denk aan sms-berichten versus WhatsApp.
Hoe gaan bedrijven om met veranderingen in de markt en in consumentenwensen? Starten zij kleine organisaties buiten het moederbedrijf, of proberen zij stilletjes een oplossing te vinden?

Presentaties

Building customer value as a core competency
Patrick Ruijs, Managing Partner VODW
Patrick nam ons mee op een boeiende ontdekkingsreis door het evolutieproces bij bedrijven en instellingen. Welke rol speelt de klant en klantgericht ondernemen in het op tijd aanpassen aan klantbehoeftes?

Casepresentatie
Yme Pasma, Managing Director bij Netwerk VSP and PostNL
Yme gaf een kijkje in de keuken van marktleider in folderverspreiding Netwerk VSP (onderdeel van PostNL) en hoe zij in een neergaande markt hun klanten innovatieve oplossingen bieden zoals Spotta en Scoupy. Yme Pasma nam ons op een gepassioneerde wijze mee in de achtergrond van Netwerk VSP, hoe zij omgaan met de nieuwe mogelijkheden, welke uitdagingen er nog zijn en deelde met ons de geleerde lessen.

Foto-impressie

Bekijk alle foto's op onze Facebook pagina

Mark van Heijningen, SAP Nederland

Patrick Ruijs, VODW

Yme Pasma, Netwerk VSP

« Terug

Reacties op 'Inspiration Nieuwe Businessmodellen bevorderen klantgericht ondernemen'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.