Logo

Kennissessie Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV

4309_groot2.pngwoensdag 27 november 2013 22:00

Is UWV verder dan we denken en weten?
Wat is klantexpertise bij UWV, wat doen we ermee, wat levert het op en hoe wordt UWV m.b.v. klantexpertise klantgerichter?

Presentaties

UWV en Klantexpertise
Henk de Ruiter, Hoofd Klantexpertise bij UWV

Workshop 1: Datamining op klantprocessen: beschreven processen versus werkelijkheid
Workshopleider: Marcus Dees

Workshop 2: Klantgerichtheid bij UWV: samenwerking tussen Marktonderzoek en Customer Intelligence
Workshopleiders: Eric de Ree, Anne Marthe Bouman, Deborah van den Boogaard & Britt Spaan

Workshop 3: Digitalisering en het managen van kanalen een uitdaginggerichtheid bij UWV: samenwerking tussen Marktonderzoek en Customer Intelligence
Workshopleiders: Wouter van Gils en Jurriaan Nagelkerke

Download hier de presentaties >

Foto-impressie

Bekijk alle foto's op onze Facebook pagina

Opening en welkom door Peter Haarms, Directeur Klant & Service bij UWV

Henk de Ruiter, Hoofd Klantexpertise bij UWV

UWV en klantgerichtheid is een 'contradictio in terminis'?Stellingen en discussies tijdens de workshop over: Klanttevredenheid en het maatschappelijk draagvlakWorkshop digitalisering en managen van kanalen Wouter van Gils (UWV)Borrel

« Terug

Reacties op 'Kennissessie Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.