Kennissessie Klantfeedback Management in de Customer Journey
dinsdag 13 mei 2014
Klantfeedback wordt vaak door de verschillende aanbieders in de customer journey uitgevraagd terwijl de klant het slechts als één event ervaart. Welke andere oplossingen zijn hiervoor te bedenken?
Presentaties
- Inleiding Klantfeedbackmanagement
Martijn Driessen, Managing Partner Expoints - Casepresentatie Terberg Leasing
Rogier van Ewijk, Algemeen Directeur TerbergLeasing - Casepresentatie Care Autoschade
Hans Geitenbeek, Directeur Operations, Care Autoschade
Download hier de presentaties >
Verslag
Klantfeedback in ketens >
Theo van der Steen, Partner Underlined en Kernlid PvKO
Content paper
Illustratieve en nuttige content >
Foto-impressie
Uiteraard sloten we af met een borrel.
Meer foto's zijn te vinden op onze Facebook pagina
- Labels
- Presentaties events
Archief > 2014 > mei
- 28-05-14 - CRM draagt weinig bij aan klantgerichtheid
- 28-05-14 - Hoe dienen we in te spelen op trends om ook in de toekomst succesvol te zijn?
- 26-05-14 - Verbinding, belangrijkste voorwaarde voor echte klantkennis
- 21-05-14 - Boeken van leden: Klanthelden in de 9+ organisatie
- 20-05-14 - De Net Promotor Score (NPS), heilige graal of valkuil?
- 20-05-14 - Vacature 3e jaars HBO stagiair
- 19-05-14 - Verslag bijeenkomst Co-Creatieteams en kennissessie NPO
- 15-05-14 - The Excellent Customer Journey Experience
- 15-05-14 - Customer Experience in de praktijk
- 15-05-14 - Kennissessie Klantfeedback Management 13 mei - presentaties online
- 13-05-14 - Kennissessie Klantfeedback Management in de Customer Journey
- 06-05-14 - CRM Game speciaal voor HBO-docenten – 2 juni 2014
- 02-05-14 - Data analyseren JA, gebruiken NEE
Reacties op 'Kennissessie Klantfeedback Management in de Customer Journey'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.