Kennissessie Klantfeedback Management 13 mei - presentaties online
donderdag 15 mei 2014
Klantfeedback wordt vaak door de verschillende aanbieders in de customer journey uitgevraagd terwijl de klant het slechts als één event ervaart. Welke andere oplossingen zijn hiervoor te bedenken? Met cases van Terberg Leasing en Care Autoschade.
Hier zijn de presentaties, het verslag en de content paper terug te vinden >
Wat heeft u van deze bijeenkomst opgestoken? Of wilt u ervaringen delen? Plaats dan hier uw reactie.
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2014 > mei
- 28-05-14 - CRM draagt weinig bij aan klantgerichtheid
- 28-05-14 - Hoe dienen we in te spelen op trends om ook in de toekomst succesvol te zijn?
- 26-05-14 - Verbinding, belangrijkste voorwaarde voor echte klantkennis
- 21-05-14 - Boeken van leden: Klanthelden in de 9+ organisatie
- 20-05-14 - De Net Promotor Score (NPS), heilige graal of valkuil?
- 20-05-14 - Vacature 3e jaars HBO stagiair
- 19-05-14 - Verslag bijeenkomst Co-Creatieteams en kennissessie NPO
- 15-05-14 - The Excellent Customer Journey Experience
- 15-05-14 - Customer Experience in de praktijk
- 15-05-14 - Kennissessie Klantfeedback Management 13 mei - presentaties online
- 13-05-14 - Kennissessie Klantfeedback Management in de Customer Journey
- 06-05-14 - CRM Game speciaal voor HBO-docenten – 2 juni 2014
- 02-05-14 - Data analyseren JA, gebruiken NEE
Reacties op 'Kennissessie Klantfeedback Management 13 mei - presentaties online'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.