Nieuw lid True Talk stelt zich voor
Wat doet TrueTalk?
TrueTalk ontwerpt en faciliteert marktdialogen en bijzondere marktonderzoeken. Voor b2b en b2c. Waarom? Markten veranderen snel en diepgaand. Bedrijven zien dat een echt gesprek de beste manier is om de ontwikkelingen te doorgronden. Met ons concept Café Bepp kun jij altijd met je doelgroep in gesprek. Daarmee krijg je echte marktkennis. We werken voor innovatie, marktonderzoek en marketing. Corporates en startups. Kern: Onze cliënten praten niet over, maar met de markt.
TrueTalk en PvKO
PVKO is een inhoudelijk en groot netwerk dat we graag ondersteunen. Bedrijven zien weer dat de menselijke maat de belangrijkste voorwaarde voor succes is. En, niet onbelangrijk voor ons, de klant staat weer op de eerste plaats! We zijn dan ook graag actief.
Bart van de Ven, eigenaar True Talk
Archief > 2015 > oktober
- 19-10-2015 19-10-2015 15:00 - Merken krijgen menselijke trekjes. Wat betekent dit nu voor klantgerichtheid?
- 14-10-2015 14-10-2015 22:00 - PvKO Mastersessie Humanizing Brands
- 06-10-2015 06-10-2015 10:57 - Nieuw lid True Talk stelt zich voor
- 06-10-2015 06-10-2015 09:07 - Nieuw lid Mindful Marketing stelt zich voor
- 01-10-2015 01-10-2015 13:22 - Nieuw lid Consumentenbond stelt zich voor
- 01-10-2015 01-10-2015 12:52 - Nieuw lid Delta Lloyd stelt zich voor
Reacties op 'Nieuw lid True Talk stelt zich voor'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.