Met korting naar het KSF Jaarcongres 2024
maandag 21 oktober 2024 14:10 AI in de praktijk. Tijdens het KSF Jaarcongres 2024 congres wordt niet alleen gekeken naar de voordelen van AI, maar ook naar de risico’s, met name bij de inzet van generatieve AI (gen AI). Je ... lees verder
Terugblik Inspiratiesessie: Een ecosysteem ontwerpen dat samen de klant ECHT op één zet?
maandag 14 oktober 2024 09:07 Hoe creëer je een consistente klantbeleving door alle touchpoints heen, zelfs met talloze aanbieders en dienstverleners… was de centrale vraag die in de Inspiratiesessie op 3 oktober aan bod kwam.... lees verder
Terugblik Inspiratiesessie: Een ecosysteem ontwerpen dat samen de klant ECHT op één zet?
zondag 13 oktober 2024 09:00 Hoe creëer je een consistente klantbeleving door alle touchpoints heen, zelfs met talloze aanbieders en dienstverleners… was de centrale vraag die in de Inspiratiesessie op 3 oktober aan bod kwam.... lees verder
Terugblik Ronde Tafel ‘Dilemma’s Rond Dienstverlening met een Menselijke Maat’
donderdag 03 oktober 2024 12:00 Op maandag 30 september kwam een select groepje leden van het Platform voor Klantgericht Ondernemen bijeen voor een Ronde Tafel sessie bij de Hogeschool Utrecht. Hun doel: een deep-dive in de ... lees verder
Terugblik Ronde Tafel ‘Dilemma’s Rond Dienstverlening met een Menselijke Maat’
donderdag 03 oktober 2024 11:58 Op maandag 30 september kwam een select groepje leden van het Platform voor Klantgericht Ondernemen bijeen voor een Ronde Tafel sessie bij de Hogeschool Utrecht. Hun doel: een deep-dive in de ... lees verder
Recensie PvKO Boekenparels: Tricky Tijden; Laat je niet gek maken
vrijdag 27 september 2024 16:05 Als boekenclub lezen wij samen boeken die wat minder in het oog springen. We zijn als CX-professionals op zoek naar nieuwe inzichten die ons écht verder helpen. Boekenparels! De zomermaanden ... lees verder
Recensie PvKO Boekenparels: Tricky Tijden; Laat je niet gek maken
vrijdag 27 september 2024 15:57 Als boekenclub lezen wij samen boeken die wat minder in het oog springen. We zijn als CX-professionals op zoek naar nieuwe inzichten die ons écht verder helpen. Boekenparels! De zomermaanden ... lees verder
ESG x CX: van beleving naar betekenis!
dinsdag 17 september 2024 14:22 Op 10 september waren de leden van PvKO te gast bij Kyden in Baarn om met elkaar te ontdekken en bediscussiëren hoe klantgerichtheid en maatschappelijk ondernemerschap (nog) meer hand in hand ... lees verder
ESG x CX: van beleving naar betekenis!
woensdag 11 september 2024 09:01 Op 10 september waren de leden van PvKO te gast bij Kyden in Baarn om met elkaar te ontdekken en bediscussiëren hoe klantgerichtheid en maatschappelijk ondernemerschap (nog) meer hand in hand ... lees verder
Terugblik Summer Outdoor Inspiration: Next level B2B loyalty
maandag 15 juli 2024 09:21 Voor de laatste sessie voor de zomer verwelkomden we ruim 50 deelnemers bij de Buitenplaats RAUM. We luistereden naar drie verhalen over B2B loyaliteit in theorie en praktijk, met voorbeelden hoe ... lees verder