Sprekers bij Ronde Tafel België: Een klantgerichte cultuur in uw organisatie – hoe die elke dag waarmaken?
Over de sprekers
-
Joost Cottyn
Joost Cottyn was jarenlang verantwoordelijke klantentevredenheid bij een grote organisatie. Daar leerde hij de knepen van het vak. Momenteel runt hij zijn eigen bedrijf Tubata. Tubata wil medewerkers inzetbaar houden door hen toe te laten om even in een andere organisatie te werken.
Joost organiseert sharing sessies, ondermeer over het thema ‘klantgericht ondernemen’.
Hij is tevens trainer ‘klantgerichtheid’ en verzorgt diverse key notes rond dit interessante topic.
-
Karoline Wiegerink
Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
-
Klaus Marien
Passionate about customer experience. Specialties: Customer experience management, customer retention marketing, social media strategy, conversation management, digital marketing, experience design, creativity, problem solving.