
Ronde Tafel Online: ‘Klantinteractie wordt nooit meer wat het was’
Aangepast programma door COVID maatregelen ---> Online Ronde Tafel Sessie
Klantinteractie wordt nooit meer wat het was....
En dat kan ook niet anders. Er is een explosie van klantcontacten. Vorig jaar vonden er 1 miljard telefoontjes plaats. Technologie en datawetenschap brengen vele oplossingen voor interactie dichterbij. En er is nog heel wat te winnen op dit gebied! Want hoe ziet de ware connectie met de klant eruit, zonder menselijke inzet?
VR en AR, serious gaming and learning, natural language and data science solutions, robotics and avatars .. al deze technieken kunnen het intermenselijk contact overnemen. Wat betekent dit voor de mens en de kwaliteit van communicatie? Wat doet machine-interactie met de neurofysiologie van de mens?
Prof. dr. Max M. Louwerse, cognitief psycholoog en onderzoeker op het gebied van kunstmatige intelligentie, heeft een duidelijke oproep aan alle data scientists: kijk vandaag nog hoeveel meer informatie er uit de talige bron gehaald kan worden. ‘Personalisatie, we denken nog steeds te eenvoudig. Als het gaat om customer satisfaction kun je nog veel meer informatie halen uit taal’.
Middagvoorzitter Theo van der Steen leidt ons door de middag en triggert de deelnemers tot nadenken:
- Past de manier waarop we interacteren en communiceren nog in deze tijd?
- Hoe leidt data wetenschap tot beter begrip en beter managen van klantrelaties?
- Hebben we in de toekomst alleen digital customer experience professionals nodig?
- DUS: WAT betekent dit alles voor ons CX vakgebied?
Je kunt je nog inschrijven voor deze Online Ronde Tafel in samenwerking met Underlined.
Deze Inspiratiesessie wordt mede mogelijk gemaakt door: