Sprekers bij Inspiratiesessie: Cultuur als drijvende kracht voor CX Transformatie
Over de sprekers
-
Arjan Kers
Arjan werkt al ruim dertig jaar in de reiswereld. Hij begon ooit
als sportbegeleider in een hotel op Tenerife. In 1997 start Arjan bij TUI en bekleed hij diverse functies in Spanje, Dominicaanse Republiek, Duitsland en de Canarische Eilanden. In 2006 wordt hij Directeur Holiday Jack in Duitsland, waarna hij teruggaat naar TUI als Inkoop Directeur West-Europa en vervolgens Directeur van voormalig TUI-dochter KRAS. Sinds 2015 is hij ceo van TUI Nederland en heeft hij dit bedrijf door een enorme crisis geloodst.
-
Cecilia Trussart
Cécilia heeft doorheen haar carrière op verschillende afdelingen gewerkt, waaronder Product en Marketing. Maar na een paar jaar werd duidelijk dat haar hart bij CX lag en is ze sinds 2020 verantwoordelijk voor de end-to-end klantbeleving binnen TUI België en Nederland. De voorbije 2 jaar heeft ze met haar team niet stilgezeten en lag de focus vooral op het uitrollen van een globaal TUI cultuurprogramma, het opzetten van data-gedreven projecten en het handhaven van de kwaliteit doorheen de customer journey. Een flinke uitdaging tijdens een pandemie
-
Ilse de Groot
Ilse werkt 5 jaar bij TUI. De laatste jaren als Customer Experience Manager. Daarvoor heeft ze bijna 20 jaar in de financiële sector gewerkt. Klanttevredenheid en het optimaliseren van klantprocessen is de rode draad in haar carrière. Met heel veel plezier en passie werkt zij dagelijks aan een optimale klanttevredenheid. Vanuit de data worden de verbeterprocessen geïnitieerd. Het werken aan een klantgedreven cultuur is een steeds groter onderdeel geworden in haar werk. Een van de CX doelen is om klanttevredenheid ‘top of mind’ te krijgen bij alle TUI collega’s, een mooie ambitie waar haar hart sneller van gaat kloppen.
-
Jaap Jansens
Jaap is Customer Experience Manager bij Hoppenbrouwers Techniek en verantwoordelijk voor projecten en programma's binnen het CX en EX werkveld. Jaap is al 16 jaar actief in allerlei bedrijfstakken, maar al die tijd was en is zijn focus het (bouwen van) Customer & Employee Experiences. De belangrijkste aandachtsgebieden zijn: Customer Based Management, Brand Connection, Customer & Employee Journey, Implementatie en Service Design, Emotional Feedback en Employee Empowerment.
-
Maarten van Rixtel
Sinds 2009 is Maarten van Rixtel bestuurder van Sensire, een organisatie voor verpleeghuiszorg, wijkverpleging en consultatiebureaus in de Achterhoek, Liemers en Stedendriehoek. Sensire heeft zo'n 1200 bewoners in de verschillende verpleeghuizen, op jaarbasis 10.000 klanten in de wijkverpleging en in de consultatiebureaus van Yunio komen alle kinderen van 0-4 jaar vanuit de Achterhoek.