Sprekers bij Inspiratiesessie: De plantage en het regenwoud van klantgericht innoveren | deepdive VodafoneZiggo + ALV
Over de sprekers
-
Dorien van der Heijden
Dorien is partner van Lobster Company. Een Rotterdams adviesbureau dat bouwt aan toekomstfitte organisaties. Ons motto: je moet blijven groeien om relevant te blijven. Niet noodzakelijk groter, wél anders. Als organisatie, team en mens. Durven je pantser af te werpen, de oude zekerheden en patronen los te laten. Het gevoel van ongemak omarmen en jouw nieuwe toekomst vormgeven. Ik help organisaties met het ontwikkelen van een strategie die leeft, het ontdekken van nieuwe perspectieven en bij het opzetten en begeleiden van experimenten en pilots om de vernieuwing van papier naar praktijk te brengen. (www.lobstercompany.nl)
Trekker innovatienetwerk Yellow Cats. Programmamanagement voor een netwerk van 40-45 innovatieleiders van verschillende organisaties. Ontwikkelen en mede faciliteren van 6 workshops per jaar over wisselende innovatiethema’s (www.yellowcats.nl).
Auteur van de managementboeken:
DE STRATEGIE VAN DE KREEFT – bouw aan echte vernieuwing (2020). Marketing Boek van het jaar 2021, ZO VERNIEUW JE JE BUSINESSMODEL (2015) en DOELGERICHT VERNIEUWEN (2005)
-
Eric Hartmans
Eric is ruim 25 jaar actief in Klantcontact in diverse rollen en bij verschillende organisaties. Sinds 4 jaar is Eric werkzaam bij VodafoneZiggo als Customer Engagement Specialist. Voor elk organisatie is het belang om klantgericht te zijn, de klant te begrijpen en een bijzondere klantbeleving te realiseren. Door te blijven verbeteren- en innoveren op klantcontact gebied, blijven organisaties streven naar die 9+ ervaring waar klanten naar op zoek zijn. En dat is precies wat Eric zo aanspreekt.
‘Ik vind het boeiend om samen met onze klanten te kijken naar een optimale invulling van het klantcontact, wat hun klanten verwachten en hoe deze waargemaakt zouden kunnen worden.’
-
Joost Wijermars
Joost heeft meer dan 15 jaar ervaring door de gehele keten van de zakelijke telecommarkt. Van sales tot factuur en van idee tot technologische voortuitgang. Binnen VodafoneZiggo is hij verantwoordelijk voor alle producten binnen de zakelijke markt en de processen die zorgen dat deze producten besteld, geleverd en beheerd kunnen worden. Door veel naar klanten te luisteren, maar ook door een visie te hebben op wat er mogelijk is, probeert Vodafone een grote stap te zetten in klantgericht innoveren.
-
Karin Mars
Met haar jarenlange facilitaire ervaring is Karin als Director Workplace & Facilities sinds 2018 verantwoordelijk voor de totale facilitaire dienstverlening in alle kantoorlocaties en steunpunten van VodafoneZiggo. Karin heeft zich toegelegd om van het nieuwe hoofdkantoor in Utrecht een smart building te maken. Vodafone is wereldwijd de grootste aanbieder van IoT- connectie; het was voor haar een logische stap om dit kantoor smart in te richten. Met deze ervaring op zak ging haar focus nog meer naar data driven facility management. Vanuit deze wens heeft Karin een VZ app laten maken, hierin staan tal van functionaliteiten welke worden ontsloten op het eigen VZ IoT platform.