PvKO Winterfestival 2023
HET WINTERFESTIVAL IS UITVERKOCHT (ALLEEN SPONSOR GENODIGDEN KUNNEN ZICH NOG REGISTREREN)
Een groot aantal PvKO kennispartners heeft in cocreatie een aansprekend programma over de toekomst van ons vak ontwikkeld. Verheug je op het Winterfestival waarin we je meenemen in een inspirerende reis naar de toekomst van klantgericht ondernemen. Welkom bij DUS de zakelijke speelplaats voor innovatieve ontmoetingen!
Onderstaande thema’s staan centraal en worden over de bühne gebracht in themasessies en kleinschalige workshops en verdiepingssessie. Kijk in het programmaoverzicht welke keuzes je kan maken.
Schrijf je nog snel in … er zijn nog maar enkele plaatsen beschikbaar.
Festival Thema's Uitgelicht
- Van organisatie naar ecosysteem niveau - van klantrelaties naar klant- en waardeketens
Hoe brengen we de verschillende belangen bij elkaar binnen een klant gedreven ecosysteem.. om een onderscheidende klantbeleving te realiseren? Over Customer Journey Mapping waarbij de hele klantreis centraal staat, bekeken vanuit het klantperspectief en het interne perspectief. - De klantgerichte organisatie van de toekomst
Hoe veranderen we organisaties die niet ontworpen zijn om de klant centraal te zetten? Over toekomstbestendige organisatievormen waarbinnen CX integraal omarmd wordt, over disruptie en transformerend leiderschap. - De datagedreven toekomst van klantgerichtheid
Hoe gaan we op een verantwoorde (ethische) manier gebruik maken van klantdata? Van verklaren naar voorspellen en verrijken van het leven van mensen met data. Van big data naar big decisions. Van digitale transformatie naar digitale conversatie. - High Tech / High Touch
Hoe vinden we de balans tussen menselijke technologie én het ondersteunen van mensen met technologie? Over de veranderende verhouding tussen mens en machine en de afwegingen van klantgerichte organisaties hierin een positie in te nemen. En inkijk in de toekomstige tech-touch balans in verschillende sektoren. - Toekomst van klant en maatschappij
Hoe organisaties helpen in de ontwikkeling van het creëren van beleving naar betekenis? Van Maatschappelijk Ondernemen als los prestatiegebied naar verbondenheid aan merk- en klantbeleving. Hoe betrek je klanten actief, creëer je diepere binding en kun je ze zelfs activeren of mobiliseren rond gemeenschappelijke impactdoelen? - Hoe ziet de toekomst van de klantgerichtheids- professional eruit?
Wat betekenen al deze toekomstbeelden voor jou als klantgerichtheidsprofessional? Welke kansen komen op je af? Welke positie neem je in in het veld van data gedreven analyses naar emotiegedreven creatieve connecties?