Sprekers bij Inspiratiesessie: HX = EX + CX. Dé formule voor de klantvriendelijkste bedrijven van Nederland.
Over de sprekers
-
Barbara Quist
Barbara (44 jaar) is Specialist merkbeleving Interpolis, afdeling Merk, Reputatie en Klantbeleving.
Barbara heeft een passie voor het doorgronden wat mensen drijft om voor een merk te kiezen. Zij is dagelijks bezig met het creëren van interne merkambassadeurs die Interpolis in hun hart sluiten.
-
Josette Dijkhuizen
Josette is ondernemer en bijzonder hoogleraar ondernemerschap (Tilburg University). Ze verbindt in haar activiteiten de wetenschap aan de praktijk van ondernemerschap. Dit heeft geleid tot diverse ondernemingen, boeken en presentaties over de gehele wereld. Zo heeft Josette Ondernemerschap in Bedrijfopgericht ter stimulering van intern ondernemerschap bij organisaties. Maar ook het landelijk netwerk van ondernemerscoaches De Zakencoach, is een bekend initiatief. Ze was eerder VN Vrouwenvertegenwoordiger en als oprichter van Stichting Krachtbedrijf begeleidt ze overlevers van geweld naar een eigen bedrijf. Onlangs is ze gestart met Women4Women om vrouwelijke ondernemers over de wereld te verbinden en kennis uit te wisselen. Haar werk is gewaardeerd met diverse prijzen en onderscheidingen.
-
Kim Kistemaker-Knape
Kim staat ze aan het roer van het Internationale Customer Success team van Picnic. Eerder was ze verantwoordelijk voor het grootste fulfillment center van Picnic in Rotterdam. Naast het verbeteren van de tevredenheid en betrokkenheid van haar werknemers, het verhogen van de productiviteit en het lanceren van diverse initiatieven op het gebied van sustainability werd haar interesse voor de klant-kant steeds groter.
-
Mathieu Goossens
Mathieu (46 jaar) is Adviseur Business Management & HRM bij Interpolis. Mathieu werkt op het dynamische werkveld waar strategie, organisatie en mens samen komen. Zijn ambitie is om van Interpolis een impactvolle organisatie te maken… voor én met medewerkers.
-
Toon Borren
Toon Borren (1988) is verantwoordelijk voor People Operations bij Picnic en vertelt over de nummer één uitdaging voor toekomstbestendige groei: het vinden en binden van talent. Van recruiting tot roosters en van feedback tot succesvolle teams. Toon vertelt hoe Picnic gegroeid is van 100 naar 10.000 medewerkers en waarom hun bezorgers als ware ambassadeurs op de stoep staan bij klanten.