PvKO Winterfestival 2024 | eXpeditie transformatie
Programma van PvKO Winterfestival 2024
Op donderdag 25 januari: | |
12:00 - 13:00 | Inloop met een snelle lunch in het "Speelkwartier" |
13:00 - 13:45 | Welkom en Opening eXpeditie transformatie Door Daan Noordeloos |
13:45 - 14:25 | Ronde 1 | PvKO Winterfestival 2024 Door Rob Beltman, Peter Verheijde, Thirza Schaap, Roos Dros, Paul van de Waal, Martin Melis, Evert Vols, Tamara Rolman, Victor Welling, Rien Brus, Irene van Hoorn, Bas Hiemstra, Mariska Ristjouw, Gijs Weenink |
14:30 - 15:10 | Ronde 2 | PvKO Winterfestival 2024 |
15:10 - 15:40 | Pauze in het "Speelkwartier" |
15:45 - 16:25 | Ronde 3 | PvKO Winterfestival 2024 Door Kees Kerkvliet, Nils Schmeling, Gerrit Piksen, Nikkie de Bruijn, Gerard Datema, Wim van Dijk, Anika Siepel, Frank Daudeij, Richard IJsbrandy, David Savage, Wouter Langeveld, Rogier Beckers |
16:30 - 17:10 | Ronde 4 | PvKO Winterfestival 2024 |
17:15 - 18:00 | Keynote: Transformatie kan niet zonder blind vertrouwen |
18:00 - 19:00 | Napraten met een borrel in het "Speelkwartier" |
-
ICONISCHE FILMS OVER TRANSFORMATIE
Door Daan Noordeloos | Due North Consultancy -
Van 13:45 tot 14:25
Ronde 1 | PvKO Winterfestival 2024
Door Rob Beltman, Peter Verheijde, Thirza Schaap, Roos Dros, Paul van de Waal, Martin Melis, Evert Vols, Tamara Rolman, Victor Welling, Rien Brus, Irene van Hoorn, Bas Hiemstra, Mariska Ristjouw, Gijs Weenink1.1 Transformatieverhaal
APG’s transformatie van uitvoerder naar dienstverlener en hoe alles begint met mensen
Nederlands’ grootste pensioenuitvoerder APG is volop in transformatie. Niet alleen door de Nieuwe Pensioenwet (hoewel die de volle focus van de hele organisatie vraagt), ook in de transformatie van pensioenuitvoerder naar klantgedreven pensioendienstverlener die in alles wat ze doet maximale pensioenwaarde wil leveren. Aan klanten, en de maatschappij. Want maximale (pensioen)waarde is in de ogen van APG meer dan geld alleen; het gaat om WAT je doet, HOE je doet wat je doet en WAAROM je doet wat je doet. En natuurlijk geldt dan: “buiten winnen is binnen beginnen”. Tamara Rolman (APG) neemt je mee in die reis. In hoe APG vanuit het klant- én medewerkersperspectief het begrip “waarde” wil maximaliseren. De sessie wordt ingeleid door Rien Brus – specialist op het gebied van de verbinding tussen medewerkers en klantbeleving.Door:
Tamara Rolman, APG
Rien Brus, Altuïtion1.2 Verdiepingsessie
Het grote Content Guru omnichannel debat
Ga op een oud-Engelse interactieve manier met elkaar in gesprek over nieuwe technologie die de mens in de kracht zet. Onder leiding van Gijs Weenink (directeur van de DebatAcademie en trainer van vele politici) zullen we aan de hand van vier stellingen belangrijke zaken rond dit thema bespreken. Tijdens het debat zal Gijs ons leren om mensen nog makkelijker te overtuigen, te verleiden en te inspireren.
Door: Gijs Weenink, DebatAcademie1.3 Transformatieverhaal
Van een diverse groep marketeers naar een CX dreamteam van EnecoEneco heeft een heus CX chapter met CX Marketeers. Vanuit verschillende multidisciplinaire teams wordt hard gewerkt de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast werken ze als chapter continu samen aan het uniformeren, borgen en doorontwikkelen van CX management binnen de organisatie. Hoe zij dit hebben opgezet en wat ze hebben geleerd en bereikt hoor je van Irene van Hoorn, Chapter Lead CX bij Eneco. Maar dat is nog niet alles. Een belangrijk onderdeel van de ontwikkeling van het CX chapter is namelijk om de gezamenlijke CX kennis te versterken.... Maar hoe zit het eigenlijk met jouw CX kennis? Test het – samen met Buro Improof - tijdens deze sessie en misschien ga jij er wel met een prijs vandoor en word jij uitgeroepen tot CX goeroe van dit PvKO Winterfestival!
Door:
Irene van Hoorn, Eneco
Evert Vols, Buro Improof1.4 Transformatieverhaal
Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen: dilemma’s en kansen!Om niet alleen klantgericht te ondernemen, maar dit ook nog maatschappelijk impactvol te doen vraagt een continue afweging tussen meerdere belangen en prestaties die je als organisatie wilt leveren. Dat weet SKBNM als maatschappelijke kinderopvangorganisatie voor 3500 kinderen in de Gooise Meren als geen ander. Directrice Mariska Ristjouw deelt tijdens deze themasessie, die gaat over het toevoegen van betekenis aan de klantbeleving, haar ervaringen met het kind op 1 zetten binnen SKBNM en de spanning tussen dienstverlenen, gezonde bedrijfsprestaties en de maatschappelijke rol van SKBNM. Rob Beltman (H3ROES) zal de sessie inleiden en de discussie begeleiden rondom prikkelende stellingen, die duidelijk maken welke dilemma’s je tegen komt en kansen er zijn om waarde te creëren voor klanten, de maatschappij en de organisatie!Door:Mariska Ristjouw, SKBNMRob Beltman, H3ROES1.5 Workshop
Van CX-dromen naar realiteit: De kracht van AI-automatisering
Toekomstige flow van je klantprocessen en CX, de evolutie van tech in onze sector met AI. Hoe staan jouw CX-voornemens ervoor? In ons onderzoek blijken de prioriteiten duidelijk en is er veel focus op AI. Welke dromen zijn, of bleken, bedrog? Welke dromen komen uit? Welke nachtmerries komen het meest voor?In de opkomende AI-wereld onthult zich een baanbrekende CX-revolutie: AI-bots geïntegreerd in jouw workflow. Geen generieke modellen, maar slimme bots die constant getraind worden met relevante data. Beleef de transformatie tijdens een interactieve workshop en ervaar hoe deze AI-krachtpatsers je organisatie helpen cruciale resultaten te behalen, precies waar en wanneer je ze nodig hebt.In deze sessie:
1. Leer je over de CX prioriteiten vanuit ons onderzoek
2. Bespreek je behaalde resultaten met collega’s in de sector
3. Doe je inspiratie op voor AI-technologie die je hier in actie zult zienDoor:
Roos Dros, Verint
Bas Hiemstra, Verint
Martin Melis, Verint
Paul van de Waal, Verint1.6 Verdiepingssessie
Voorkomen is beter dan genezen | AssistYouAI heeft vele rollen te spelen in de wereld van klantcontact. Toch lijkt het zwaartepunt op automatisering van het contactmoment zelf te liggen. Chat- en voicebots nemen de voorgrond van het gesprek, en worden gezien als een belangrijk middel om de klant efficiënter te woord te staan. Maar, zo luidt het gezegde: voorkomen is beter dan genezen. Kunnen we AI ook inzetten om het contact voor te zijn? Door pro-actief te communiceren en valkuilen voor klanten weg te nemen. In deze sessie verkennen we hoe techniek en organisatie deze uitdaging aan kunnen gaan.Door: Victor Welling, AssistYou1.7 Workshop
Beinvloed je stakeholders met Behavioral DesignOntdek de kracht van behavioral design in onze workshop: "Beïnvloed je stakeholders met behavioral design." Leer in deze interactieve sessie wat behavioral design inhoudt. Vergroot je inzicht in menselijk gedrag. Breng met een praktisch template de krachten in kaart die het gedrag van je stakeholders beïnvloeden. Pas deze kennis toe en creëer effectieve strategieën om het door jou gewenste resultaat te bereiken. Een praktische workshop om je vaardigheden te verbeteren en je impact op stakeholders te vergroten. Wil jij leren wat je moet doen om jouw key stakeholders JA te laten zeggen op jouw CX-initiatieven? Dan is deze workshop voor jou! Bereid je voor op een boeiende ervaring vol inzichten en direct toepasbare technieken.
Door:
Peter Verheijde, CX Unraveled
Thirza Schaap, CX Unraveled -
Van 14:30 tot 15:10
Ronde 2 | PvKO Winterfestival 2024
2.1 Transformatieverhaal
APG’s transformatie van uitvoerder naar dienstverlener en hoe alles begint met mensen
Nederlands’ grootste pensioenuitvoerder APG is volop in transformatie. Niet alleen door de Nieuwe Pensioenwet (hoewel die de volle focus van de hele organisatie vraagt), ook in de transformatie van pensioenuitvoerder naar klantgedreven pensioendienstverlener die in alles wat ze doet maximale pensioenwaarde wil leveren. Aan klanten, en de maatschappij. Want maximale (pensioen)waarde is in de ogen van APG meer dan geld alleen; het gaat om WAT je doet, HOE je doet wat je doet en WAAROM je doet wat je doet. En natuurlijk geldt dan: “buiten winnen is binnen beginnen”. Tamara Rolman (APG) neemt je mee in die reis. In hoe APG vanuit het klant- én medewerkersperspectief het begrip “waarde” wil maximaliseren. De sessie wordt ingeleid door Rien Brus – specialist op het gebied van de verbinding tussen medewerkers en klantbeleving.Door:
Tamara Rolman, APG
Rien Brus, Altuïtion2.2 Verdiepingsessie
Het grote Content Guru omnichannel debat
Ga op een oud-Engelse interactieve manier met elkaar in gesprek over nieuwe technologie die de mens in de kracht zet. Onder leiding van Gijs Weenink (directeur van de DebatAcademie en trainer van vele politici) zullen we aan de hand van vier stellingen belangrijke zaken rond dit thema bespreken. Tijdens het debat zal Gijs ons leren om mensen nog makkelijker te overtuigen, te verleiden en te inspireren.
Door: Gijs Weenink, DebatAcademie2.3 Transformatieverhaal
Van een diverse groep marketeers naar een CX dreamteam van EnecoEneco heeft een heus CX chapter met CX Marketeers. Vanuit verschillende multidisciplinaire teams wordt hard gewerkt de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast werken ze als chapter continu samen aan het uniformeren, borgen en doorontwikkelen van CX management binnen de organisatie. Hoe zij dit hebben opgezet en wat ze hebben geleerd en bereikt hoor je van Irene van Hoorn, Chapter Lead CX bij Eneco. Maar dat is nog niet alles. Een belangrijk onderdeel van de ontwikkeling van het CX chapter is namelijk om de gezamenlijke CX kennis te versterken.... Maar hoe zit het eigenlijk met jouw CX kennis? Test het – samen met Buro Improof - tijdens deze sessie en misschien ga jij er wel met een prijs vandoor en word jij uitgeroepen tot CX goeroe van dit PvKO Winterfestival!
Door:
Irene van Hoorn, Eneco
Evert Vols, Buro Improof2.4 Transformatieverhaal
Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen: dilemma’s en kansen!Om niet alleen klantgericht te ondernemen, maar dit ook nog maatschappelijk impactvol te doen vraagt een continue afweging tussen meerdere belangen en prestaties die je als organisatie wilt leveren. Dat weet SKBNM als maatschappelijke kinderopvangorganisatie voor 3500 kinderen in de Gooise Meren als geen ander. Directrice Mariska Ristjouw deelt tijdens deze themasessie, die gaat over het toevoegen van betekenis aan de klantbeleving, haar ervaringen met het kind op 1 zetten binnen SKBNM en de spanning tussen dienstverlenen, gezonde bedrijfsprestaties en de maatschappelijke rol van SKBNM. Rob Beltman (H3ROES) zal de sessie inleiden en de discussie begeleiden rondom prikkelende stellingen, die duidelijk maken welke dilemma’s je tegen komt en kansen er zijn om waarde te creëren voor klanten, de maatschappij en de organisatie!Door:Mariska Ristjouw, SKBNMRob Beltman, H3ROES2.5 Workshop
Van CX-dromen naar realiteit: De kracht van AI-automatisering
Toekomstige flow van je klantprocessen en CX, de evolutie van tech in onze sector met AI. Hoe staan jouw CX-voornemens ervoor? In ons onderzoek blijken de prioriteiten duidelijk en is er veel focus op AI. Welke dromen zijn, of bleken, bedrog? Welke dromen komen uit? Welke nachtmerries komen het meest voor?In de opkomende AI-wereld onthult zich een baanbrekende CX-revolutie: AI-bots geïntegreerd in jouw workflow. Geen generieke modellen, maar slimme bots die constant getraind worden met relevante data. Beleef de transformatie tijdens een interactieve workshop en ervaar hoe deze AI-krachtpatsers je organisatie helpen cruciale resultaten te behalen, precies waar en wanneer je ze nodig hebt.In deze sessie:
1. Leer je over de CX prioriteiten vanuit ons onderzoek
2. Bespreek je behaalde resultaten met collega’s in de sector
3. Doe je inspiratie op voor AI-technologie die je hier in actie zult zienDoor:
Roos Dros, Verint
Bas Hiemstra, Verint
Martin Melis, Verint
Paul van de Waal, Verint2.6 Verdiepingssessie
Voorkomen is beter dan genezen | AssistYouAI heeft vele rollen te spelen in de wereld van klantcontact. Toch lijkt het zwaartepunt op automatisering van het contactmoment zelf te liggen. Chat- en voicebots nemen de voorgrond van het gesprek, en worden gezien als een belangrijk middel om de klant efficiënter te woord te staan. Maar, zo luidt het gezegde: voorkomen is beter dan genezen. Kunnen we AI ook inzetten om het contact voor te zijn? Door pro-actief te communiceren en valkuilen voor klanten weg te nemen. In deze sessie verkennen we hoe techniek en organisatie deze uitdaging aan kunnen gaan.Door: Victor Welling, AssistYou2.7 Workshop
Beinvloed je stakeholders met Behavioral DesignOntdek de kracht van behavioral design in onze workshop: "Beïnvloed je stakeholders met behavioral design." Leer in deze interactieve sessie wat behavioral design inhoudt. Vergroot je inzicht in menselijk gedrag. Breng met een praktisch template de krachten in kaart die het gedrag van je stakeholders beïnvloeden. Pas deze kennis toe en creëer effectieve strategieën om het door jou gewenste resultaat te bereiken. Een praktische workshop om je vaardigheden te verbeteren en je impact op stakeholders te vergroten. Wil jij leren wat je moet doen om jouw key stakeholders JA te laten zeggen op jouw CX-initiatieven? Dan is deze workshop voor jou! Bereid je voor op een boeiende ervaring vol inzichten en direct toepasbare technieken.
Door:
Peter Verheijde, CX Unraveled
Thirza Schaap, CX Unraveled2.8 Verdiepingsessie
Praxis: Continu de klantreis snel verbeteren met dataPraxis is continu bezig met het verbeteren van de klantreis. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de nieuwste technologische ontwikkelingen en data-inzichten. Wat bereikt Praxis hiermee? En hoe wordt bepaald waar mee aan de slag te gaan? Wim van Dijk licht een tipje van de sluier op. De gespreksleiding van deze ronde tafel is in handen van huXam.
Door:
Wim van Dijk, Praxis -
Van 15:45 tot 16:25
Ronde 3 | PvKO Winterfestival 2024
Door Kees Kerkvliet, Nils Schmeling, Gerrit Piksen, Nikkie de Bruijn, Gerard Datema, Wim van Dijk, Anika Siepel, Frank Daudeij, Richard IJsbrandy, David Savage, Wouter Langeveld, Rogier Beckers3.1Transformatieverhaal
Hoe bouw je een op AI gebaseerde datastrategie voor de optimale klantervaring? | VodafoneZiggo
Met 26000 klantcontactmomenten per dag is een goede data-analyse essentieel voor succesvol klantcontact. Bij VodafoneZiggo werkt een vast team van Operations Analytics experts hier dagelijks aan. Rogier neemt je mee in de wereld van AI, Gen AI en Speech Analytics en hoe VodafoneZiggo dankzij deze technologieën leert èn haar dienstverlening verbetert met elk klantcontactmoment.
Door: Rogier Beckers, VodafoneZiggo
3.2 Transformatieverhaal
IKEA’s klantgerichte organisatie van de toekomstBen je benieuwd naar de innovatieve veranderingen achter de schermen bij de klantreis van IKEA? Stap met ons in de wereld van de toekomstige klantgerichte en datagedreven organisaties. Richard IJsbrandy, Manager Experience Design IKEA, licht toe hoe ze – samen met excap - de klantreis hebben getransformeerd van eenvoudige trajecten naar een geavanceerde continue feedbackloop. Ook krijg je een inkijkje in het Stakeholder Forum van IKEA, een sleutelinstrument om klanttevredenheid, loyaliteit en bedrijfsefficiëntie naar een hoger niveau te tillen. Laat deze unieke kans niet liggen om van experts te leren en te ontdekken hoe je vergelijkbare transformaties in jouw organisatie kunt doorvoeren.
Door:
Richard IJsbrandy, IKEA
Gerard Datema, excap3.3 Transformatieverhaal
Een buitengewone klantbeleving begint binnen! Samen1 bij de AlliantieDat Woningcorporatie de Alliantie met haar missie "Iedereen een passend thuis " hoge ambities heeft op het gebied van huurdersbeleving is geen verrassing. Maar hoe neem je ruim 700 medewerkers die in 14 gemeenten verantwoordelijk zijn voor meer dan 56.000 woningen hierin mee? Hiervoor is het traject Samen1 gestart met als doel: Doorleven waar de Alliantie écht voor staat en het versterken van een klantgerichte cultuur. Dit helpt bij het maken van keuzes, geeft meer inzicht in elkaars werk én zorgt voor verbinding… alles voor een betere huurdersbeleving van morgen. Wouter Langeveld (Marketing manager) en Aike de Jong (Communicatie adviseur) vertellen je eerlijk en open over de uitdagingen en succesfactoren van het programma. Ze laten je ook de toegepaste werkvormen en activaties zien die samen met TOTE-M zijn ontwikkeld.
Door:
Kees Kerkvliet, TOTE-M
Wouter Langeveld, woningcorporatie de Alliantie3.4 Transformatieverhaal
Hoe design thinking en een dragons' den Van Wijnen West helpen om te innoverenHoe betrek je nieuwe jonge medewerkers nu echt bij innovatie binnen je bedrijf? Deze groep heeft de toekomst wordt altijd gezegd maar hoe doe je dat binnen je eigen organisatie? Hoe zorg je voor binding en het benutten van de nieuwe ideeën zodat de toekomst er (nog) beter uitziet? In deze sessie neemt Manon Janssen van Bouwbedrijf Van Wijnen West je mee in de reis die ze – samen met MarketResponse - met een groep van JONG Van Wijnen West voor zowel CX als EX gedaan hebben. Niet even in een middagje met een brainstorm een nieuw idee voor een betere CX en/of EX bedenken, maar een programma waarbij fun, inspiratie en onderlinge verbinding de basis vormt.
Door:
Manon Janssen, Van Wijnen
Gerrit Piksen, MarketResponse3.5 Verdiepingsessie
Klantfeedback bij Samsung Electronics Benelux: Van Insights naar ActieDompel jezelf onder in de datawereld met Samsung en ontdek hoe ze klantfeedback data transformeren naar een krachtig instrument voor serviceontwerp en strategie keuzes. Frank Daudeij, Customer Feedback & Complaint Manager bij Samsung, neemt je mee van hun eerste stappen naar service excellence tot de huidige uitdagingen en de bereikte mijlpalen. Verken daarna de ambitieuze koers die Samsung uitzet voor 2024. Deze sessie belicht de impact van data, onthult strategieën en uitdagingen om service continu klantgerichter te maken en legt de juiste tools bloot om toekomstige ambities te behalen. Een unieke ronde tafel om inzicht te krijgen in de evolutie van data-gestuurd service ontwerp, samen met Insocial.
Door:
Frank Daudeij, Samsung3.6 Workshop
Verbind de Silo’s | NECXTOm écht succesvol te veranderen is het noodzakelijk dat de silo’s in organisaties eerst worden afgebroken. Met aansprekende voorbeelden laten wij zien dat het ook echt kán. Maar hoe dan? Wij geven jullie vier handvatten en daar gaan jullie tijdens deze workshop mee aan de slag voor een ‘verbindings-aanpak’ voor jouw organisatie. Inspiratie en activatie in één wervelende sessie. Ontdek hoe verbinding op het hoogste niveau leidt tot een enorme transformatie impact. Doe je mee?
Door:
David Savage, NECXT
Nils Schmeling, NECXT3.7 Workshop
Zoek het uit! Welke waarde gaat jouw organisatie creëren voor de klant EN de wereld? | KydenHoe kan je samen met je klant waarde creëren voor de huidige uitdagingen in de maatschappij? Klanten verwachten steeds vaker van organisaties dat ze hun verantwoordelijkheid nemen en als organisatie kan dat alleen succesvol gebeuren als je dit samen met je klant doet. In deze interactieve sessie gaan we samen met dit vraagstuk aan de slag. Wat is jullie gezamenlijke belang? Wat zijn de eerste stappen die je kan zetten en wie heb je daarbij nodig?
Door:
Anika Siepel, Kyden
Nikkie de Bruijn, Kyden3.8 Verdiepingsessie
Praxis: Continu de klantreis snel verbeteren met dataPraxis is continu bezig met het verbeteren van de klantreis. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de nieuwste technologische ontwikkelingen en data-inzichten. Wat bereikt Praxis hiermee? En hoe wordt bepaald waar mee aan de slag te gaan? Wim van Dijk licht een tipje van de sluier op. De gespreksleiding van deze ronde tafel is in handen van huXam.
Door:
Wim van Dijk, Praxis -
Van 16:30 tot 17:10
Ronde 4 | PvKO Winterfestival 2024
4.1 Transformatieverhaal
Hoe bouw je een op AI gebaseerde datastrategie voor de optimale klantervaring? | VodafoneZiggoMet 26000 klantcontactmomenten per dag is een goede data-analyse essentieel voor succesvol klantcontact. Bij VodafoneZiggo werkt een vast team van Operations Analytics experts hier dagelijks aan. Rogier neemt je mee in de wereld van AI, Gen AI en Speech Analytics en hoe VodafoneZiggo dankzij deze technologieën leert èn haar dienstverlening verbetert met elk klantcontactmoment.
Door: Rogier Beckers, VodafoneZiggo
4.2 Transformatieverhaal
IKEA’s klantgerichte organisatie van de toekomstBen je benieuwd naar de innovatieve veranderingen achter de schermen bij de klantreis van IKEA? Stap met ons in de wereld van de toekomstige klantgerichte en datagedreven organisaties. Richard IJsbrandy, Manager Experience Design IKEA, licht toe hoe ze – samen met excap - de klantreis hebben getransformeerd van eenvoudige trajecten naar een geavanceerde continue feedbackloop. Ook krijg je een inkijkje in het Stakeholder Forum van IKEA, een sleutelinstrument om klanttevredenheid, loyaliteit en bedrijfsefficiëntie naar een hoger niveau te tillen. Laat deze unieke kans niet liggen om van experts te leren en te ontdekken hoe je vergelijkbare transformaties in jouw organisatie kunt doorvoeren.
Door:
Richard IJsbrandy, IKEA
Gerard Datema, excap4.3 Transformatieverhaal
Een buitengewone klantbeleving begint binnen! Samen1 bij de AlliantieDat Woningcorporatie de Alliantie met haar missie "Iedereen een passend thuis " hoge ambities heeft op het gebied van huurdersbeleving is geen verrassing. Maar hoe neem je ruim 700 medewerkers die in 14 gemeenten verantwoordelijk zijn voor meer dan 56.000 woningen hierin mee? Hiervoor is het traject Samen1 gestart met als doel: Doorleven waar de Alliantie écht voor staat en het versterken van een klantgerichte cultuur. Dit helpt bij het maken van keuzes, geeft meer inzicht in elkaars werk én zorgt voor verbinding… alles voor een betere huurdersbeleving van morgen. Wouter Langeveld (Marketing manager) en Aike de Jong (Communicatie adviseur) vertellen je eerlijk en open over de uitdagingen en succesfactoren van het programma. Ze laten je ook de toegepaste werkvormen en activaties zien die samen met TOTE-M zijn ontwikkeld.
Door:
Kees Kerkvliet, TOTE-M
Wouter Langeveld, woningcorporatie de Alliantie4.4 Transformatieverhaal
Hoe design thinking en een dragons' den Van Wijnen West helpen om te innoverenHoe betrek je nieuwe jonge medewerkers nu echt bij innovatie binnen je bedrijf? Deze groep heeft de toekomst wordt altijd gezegd maar hoe doe je dat binnen je eigen organisatie? Hoe zorg je voor binding en het benutten van de nieuwe ideeën zodat de toekomst er (nog) beter uitziet? In deze sessie neemt Manon Janssen van Bouwbedrijf Van Wijnen West je mee in de reis die ze – samen met MarketResponse - met een groep van JONG Van Wijnen West voor zowel CX als EX gedaan hebben. Niet even in een middagje met een brainstorm een nieuw idee voor een betere CX en/of EX bedenken, maar een programma waarbij fun, inspiratie en onderlinge verbinding de basis vormt.
Door:
Manon Janssen, Van Wijnen
Gerrit Piksen, MarketResponse4.5 Verdiepingsessie
Klantfeedback bij Samsung Electronics Benelux: Van Insights naar ActieDompel jezelf onder in de datawereld met Samsung en ontdek hoe ze klantfeedback data transformeren naar een krachtig instrument voor serviceontwerp en strategie keuzes. Frank Daudeij, Customer Feedback & Complaint Manager bij Samsung, neemt je mee van hun eerste stappen naar service excellence tot de huidige uitdagingen en de bereikte mijlpalen. Verken daarna de ambitieuze koers die Samsung uitzet voor 2024. Deze sessie belicht de impact van data, onthult strategieën en uitdagingen om service continu klantgerichter te maken en legt de juiste tools bloot om toekomstige ambities te behalen. Een unieke ronde tafel om inzicht te krijgen in de evolutie van data-gestuurd service ontwerp, samen met Insocial.
Door:
Frank Daudeij, Samsung4.6 Workshop
Verbind de Silo’s | NECXTOm écht succesvol te veranderen is het noodzakelijk dat de silo’s in organisaties eerst worden afgebroken. Met aansprekende voorbeelden laten wij zien dat het ook echt kán. Maar hoe dan? Wij geven jullie vier handvatten en daar gaan jullie tijdens deze workshop mee aan de slag voor een ‘verbindings-aanpak’ voor jouw organisatie. Inspiratie en activatie in één wervelende sessie. Ontdek hoe verbinding op het hoogste niveau leidt tot een enorme transformatie impact. Doe je mee?
Door:
David Savage, NECXT
Nils Schmeling, NECXT4.7 Workshop
Zoek het uit! Welke waarde gaat jouw organisatie creëren voor de klant EN de wereld? | KydenHoe kan je samen met je klant waarde creëren voor de huidige uitdagingen in de maatschappij? Klanten verwachten steeds vaker van organisaties dat ze hun verantwoordelijkheid nemen en als organisatie kan dat alleen succesvol gebeuren als je dit samen met je klant doet. In deze interactieve sessie gaan we samen met dit vraagstuk aan de slag. Wat is jullie gezamenlijke belang? Wat zijn de eerste stappen die je kan zetten en wie heb je daarbij nodig?
Door:
Anika Siepel, Kyden
Nikkie de Bruijn, Kyden