Sprekers bij Inspiratiesessie: Levenslange klantrelaties … hoe?
Over de sprekers
-
Maaike Slagter
Maaike is een ervaren customer engagement leider met een passie voor de klant. Al meer dan 15 jaar werkt zij in verschillende functies (o.a. bij Douwe Egberts en AH) waarbij de relatie met de klant en relevante klantervaringen vanuit de klantreis centraal staan, geholpen door data en IT. Op dit moment helpt ze consumer products en retail klanten vanuit Capgemini Invent en Frog om klantrelaties te versterken op verschillende vlakken en werkt zij mee aan thought leadership rondom loyalty en personalisatie.
-
Sjoerd Sybesma
Na een carrière van 17 jaar bij Hilton Worldwide, een beursgenoteerde wereldspeler met meer dan 5000 hotels waarvan de laatste 5 jaar als hotel General Manager van Hilton Den Haag, heeft Sjoerd ervoor gekozen drie jaar geleden over te stappen naar het Spaanse familiebedrijf Meliá Hotels & Resorts… een volledige andere ball game. Meliá opende het eerste hotel in Nederland op de Amsterdamse Zuidas. INNSiDE by Melia met maar liefst 328 kamers tijdens het middelpunt van de pandemie. Hoe je op dat moment nieuwe klanten trekt én aan je bindt terwijl je bovendien de enorme financiële verliezen die geleden zijn terug moet verdienen, is zijn verhaal. Hoe loyaliteit daarbij een groot thema is zal Sjoerd ons laten zien.
-
Wienke Truijen
Wienke heeft binnen AS Watson meerdere marketing rollen vervuld en is sinds januari 2023 verantwoordelijk voor Customer Experience en Customer Loyalty. ‘On a mission’ om bij alles echt vanuit de klant te denken. Zij ziet nog enorm veel kansen op dit gebied vanuit het idee dat ieder touchpoint – hoe klein ook - tijdens de Shopper Journey telt en kan bijdragen aan een oersterke merkbeleving. Dat geldt ook voor CRM / Customer Loyalty waarvoor recent een nieuwe visie is ontwikkeld; minder transactioneel, meer persoonlijk.