Logo

Sprekers bij Inspiratiesessie Behavioural Design: hoe veranderen we gedrag en doorbreken we routines?

Inspiratiesessie Behavioural Design: hoe veranderen we gedrag en doorbreken we routines?

Over de sprekers

  1. Chris Oskam

    Chris Oskam

    Als Head of Sustainability leidt Chris het Sustainability Office van Sunweb Group, bekend van reismerken als Sunweb en Eliza was here. In deze rol is ze verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van de duurzaamheidsstrategie, het integreren van duurzaamheid in de dagelijkse bedrijfsvoering en het waarborgen van regelgeving en ESG-naleving. Onder haar leiding stopte Sunweb Group in 2022 met CO2-compensatie en verlegde het de focus op het verduurzamen van eigen product, werd in 2023 het eerste duurzaamheidsverslag gepubliceerd en de klantcommunicatie over duurzaamheid aangepast. Voor deze rol bij Sunweb Group werkte Chris bij KLM, onder andere als senior manager sustainability & leadership. Ook was ze bestuurslid van Women on Board, KLM’s vrouwennetwerk.
  2. Nina van Horssen

    Nina van Horssen

    Nina is gedragsonderzoeker bij verzekeraar Interpolis. Het grondig onderzoeken en begrijpen van menselijk gedrag vindt ze erg interessant, maar bovenal belangrijk. Ze houdt zich voornamelijk bezig met het stimuleren van veiliger gedrag op de weg, thuis en online.
  3. Patty Jansen

    Patty Jansen

    Patty werkt als Gedragswetenschapper en Chapter Lead bij verzekeraar Interpolis. Zij is geïnteresseerd in wat menselijk gedrag drijft en hoe je gedrag kunt veranderen. Zij promoveerde op het thema ‘begrijpen en beïnvloeden van preventiegedrag’ aan de Technische Universiteit Eindhoven en schreef hier meerdere wetenschappelijke artikelen over. Zo onderzocht zij bijvoorbeeld hoe je mensen kunt stimuleren te investeren in rookmelders, niet te appen tijdens het rijden, en zichzelf te beschermen tegen cybercrime.
  4. Sylwia Wroblewska

    Sylwia Wroblewska

    Sylwia is Category Manager Wonen bij verzekeraar Interpolis. Zij houdt zich bezig met het vermarkten van het woondomein op het snijvlak van strategie, marketing en propositie. In deze rol is zij verantwoordelijk voor het optimaliseren van de productgroep waarbij klantbehoeften worden vertaald naar potentiële marktkansen. Nieuwsgierigheid is daarbij essentieel; klanten kopen niet alleen wat je doet, maar ook waarom je het doet.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 26 maart .jpeg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Leden Gratis
Entree voor Niet-Leden € 225,00
Voucher Gratis

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 24 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.