Inspiratiesessie ESG en CX - op zoek naar balans voor een duurzame CX transformatie
Als maatschappij hebben we ons gecommitteerd aan ESG, wat staat voor Environmental, Social, and Governance. Het is een integraal onderdeel geworden van hoe we als organisaties opereren. Overheden, investeerders en onze klanten kijken kritisch naar onze inspanningen op het gebied van milieu, maatschappij en goed bestuur.
Wat betekent dit voor de toekomst van CX – de CX transformatie? Over dilemma's, keuzes, het dunne lijntje naar greenwashing, We willen samen ontdekken waar het schuurt en waar kansen liggen en hoe we als klantgerichte professionals voorop kunnen blijven lopen in deze veranderende wereld.
In deze sessie nemen we je mee naar waardecreatie in de maatschappelijke context van de klantbeleving. Hoe operationaliseren we sustainable experience en purpose, hoe maken we het zichtbaar, intern en extern?
We starten met de verkenning naar drijfveren? Purpose, klanteisen en wettelijke verplichtingen, door Anika Siepel van Kyden. Daarna duiken we in de wereld van Heijmans en Signify. Zij leggen de lat heel hoog. Dat doen ze bij de Heilige Boontjes ook, zeker als het gaat om sociale impact. Als deelnemers aan deze sessie worden we door o.a. Rob Beltman & Kyden uitgedaagd deze sociale innovatie nog een stukje verder te helpen.
Schrijf je in voor een onderwerp dat jouw klantgerichte organisatie tot in de vezels raakt.