![](/l/library/download/urn:uuid:cd7a0039-244d-4149-b6f3-b45e2b879a97/10+september_dall%C2%B7e+2024-05-21+15.42.32+-+a+colourful+oil+painting+of+environment+society+people+and+governance+in+a+city.jpeg)
Inspiratiesessie ESG en CX - op zoek naar balans voor een duurzame CX transformatie
Als maatschappij hebben we ons gecommitteerd aan ESG, wat staat voor Environmental, Social, and Governance. Het is een integraal onderdeel geworden van hoe we als organisaties opereren. Overheden, investeerders en onze klanten kijken kritisch naar onze inspanningen op het gebied van milieu, maatschappij en goed bestuur.
Wat betekent dit voor de toekomst van CX – de CX transformatie? Welke drijfveren liggen hieraan ten grondslag? Purpose, klanteisen en/of wettelijke verplichtingen?
Over dilemma's, keuzes, het dunne lijntje naar greenwashing, We willen samen ontdekken waar het schuurt en waar kansen liggen en hoe we als klantgerichte professionals voorop kunnen blijven lopen in deze veranderende wereld.
In deze sessie nemen we je mee naar waardecreatie in de maatschappelijke context van de klantbeleving. Hoe operationaliseren we sustainable experience en purpose, hoe maken we het zichtbaar, intern en extern?
We hebben een paar mooie sprekers / cases in de pijplijn. Hierover snel meer! Schrijf je in ieder geval alvast in.