Sprekers bij Inspiratiesessie: Écht Klantgericht Leiderschap met impact – maar hoe dan?
Over de sprekers
-
Gerard van Grinsven
Gerard is een leider die de Ritz Carlton organisatie succesvol gemaakt heeft door volledig in te zetten op klantgericht leiderschap. Hij heeft daarna aangetoond dat deze aanpak net zo werkt in andere organisaties, van vastgoed tot zorg, van retail tot finance.
Wil je dit erbij (gevonden op zijn site).
Gerard is drie keer beloond met de prestigieuze Malcolm Baldrige National Quality Award, twee keer vanwege zijn succes bij Ritz Carlton en een keer voor het Henry Ford Health System. Gerard introduceert zijn filofie momenteel in de wereld van het Real Estate.
-
Nils Schmeling
Nils inspireert en coacht leiders en teams met een focus op customer experience, purpose gedreven verandering en transformaties. Hij begeleidt de stap van inspiratie naar innovatie, via agile tot design thinking werkvormen, innovatief en energie gevend. Zijn jarenlange ervaring met het transformeren van grote organisaties wereldwijd maakt van hem een all-round consultant die het verschil kan maken. Naast zijn werk bij NECXT is Nils oa. kerndocent Customer Exellence aan de Beeckestijn Business School.