Logo

Sprekers bij Inspiratiesessie: Écht Klantgericht Leiderschap met impact – maar hoe dan?

Inspiratiesessie: Écht Klantgericht Leiderschap met impact – maar hoe dan?

Over de sprekers

  1. Gerard van Grinsven

    Gerard van Grinsven

    Gerard is een leider die de Ritz Carlton organisatie succesvol gemaakt heeft door volledig in te zetten op klantgericht leiderschap. Hij heeft daarna aangetoond dat deze aanpak net zo werkt in andere organisaties, van vastgoed tot zorg, van retail tot finance. Wil je dit erbij (gevonden op zijn site). Gerard is drie keer beloond met de prestigieuze Malcolm Baldrige National Quality Award, twee keer vanwege zijn succes bij Ritz Carlton en een keer voor het Henry Ford Health System. Gerard introduceert zijn filofie momenteel in de wereld van het Real Estate.
  2. Nils Schmeling

    Nils Schmeling

    Nils inspireert en coacht leiders en teams met een focus op customer experience, purpose gedreven verandering en transformaties. Hij begeleidt de stap van inspiratie naar innovatie, via agile tot design thinking werkvormen, innovatief en energie gevend. Zijn jarenlange ervaring met het transformeren van grote organisaties wereldwijd maakt van hem een all-round consultant die het verschil kan maken. Naast zijn werk bij NECXT is Nils oa. kerndocent Customer Exellence aan de Beeckestijn Business School.

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

420 x 212 7:11.jpeg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Leden Gratis
Entree voor Niet-Leden € 225,00
PvKO Voucher Gratis

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 24 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.