Sprekers bij Online Inspiratiesessie: "Breng AI aan tafel"
Over de sprekers
-
Katja Veen - Buchholz
Katja is een gedreven Customer Experience (CX) professional met een passie voor klantgerichtheid. Ze heeft ervaring opgedaan bij bedrijven als KPN, PostNL, Eneco, SOS Kinderdorpen, Nationale Nederland en werkt nu als manager Klantbeleving bij het Haagse OV-bedrijf HTM. Ze zet zich in om klanttevredenheid centraal te stellen in alle plannen en beslissingen binnen de organisatie. Met een scherpe focus op klantbehoeften weet Katja collega’s te inspireren en te motiveren om de klant écht op de eerste plaats te zetten. Haar ervaring en enthousiasme maken haar een waardevolle teamspeler om klantgerichtheid te verankeren in de bedrijfsstrategie en zo duurzame klantrelaties op te bouwen.
-
Peter Verheijde
Peter is een gepassioneerde en gecertificeerde Customer Experience Professional (CCXP) met meer dan 25 jaar ervaring in dit boeiende vakgebied. Zijn loopbaan begon in klantonderzoek, zowel bij toonaangevende onderzoeksbureaus als in zijn rol als hoofd klantonderzoek bij KLM, waar hij zijn sterke klantgerichtheid ontwikkelde. Binnen KLM bekleedde hij diverse marketing functies en tot slot de functie van directeur klantbeleving waar hij werkte aan alle belangrijke CX-domeinen. Sinds 2021 runt hij samen met Thirza Schaap CX Unraveled, een CX-bureau in Amsterdam dat zich richt op het geven van keynotes, trainingen, coaching en advies om organisaties te helpen betere klant- en medewerkerservaringen te creëren.
Peter staat bekend om zijn mensgerichte aanpak en houdt van het vertalen van inzichten naar praktische, impactvolle oplossingen die zorgen voor verbeterde ervaringen. Hij is met name gepassioneerd over de transformerende rol van AI in het herdefiniëren van Customer Experience en de evoluerende rol van CX-professionals.