Logo

Sprekers bij PvKO Winterfestival 2025 | Designing The Future

PvKO Winterfestival 2025 | Designing The Future

Over de sprekers

  1. Albert Klingenberg

    Albert Klingenberg

    Albert is Industry Director bij Levi9 Technology Services.
  2. Anika Siepel

    Anika Siepel

    Anika is Senior Customer Experience consultant bij Kyden en wordt blij van het continu relevantie & waarde realiseren voor de klant waarbij milieu, maatschappij en een duurzaam bedrijf/businessmodel essentiële onderdelen zijn. Ze heeft veel ervaring binnen de FMCG sector op het gebied van customer experience en digitale transformaties. Met een achtergrond in Industrieel ontwerpen brengt ze creativiteit en een human centered design aanpak waarmee ze continu balans vindt tussen mensen, business en technologie.
  3. Bart van Engelen

    Bart van Engelen

    Bart combineert jarenlange ervaring in klantbeleving met een expertise in data-gedreven oplossingen. Als CX Consultant bij Kyden helpt hij organisaties om de toekomst van klantgericht werken vorm te geven. Met zijn aanstekelijke enthousiasme en praktische aanpak weet hij iedereen mee te krijgen in zijn missie om organisaties klantgerichter te maken.
  4. Daan Noordeloos

    Daan Noordeloos

    Hallo daar! Ik ben Daan, vader, partner en ondernemer. Samen met mijn collega’s streef ik ernaar de wereld een beetje beter achter te laten dan dat we haar aantroffen, één cultuurontwikkeling tegelijk. Met meer dan een decennium aan ervaring en 300+ workshops onder mijn riem durf ik ondertussen wel te zeggen dat ik een ervaren facilitator ben. Mijn carrière kwam in een stroomversnelling toen ik bij Transavia verantwoordelijk werd voor het creëren van een klantgerichte cultuur. Sindsdien ondersteun ik organisatie bij het ontwikkelen van een gewenste cultuur. Het liefste wil ik klantgerichte veranderaars inspireren om de dag erna, voorzien van nieuwe waardevolle inzichten, aan de slag te gaan. Voor meer informatie meer over mij of mijn werk ga naar: https://www.linkedin.com/in/daannoordeloos/
  5. Esther Sluiters

    Esther Sluiters

    Esther is customer experience consultant bij TOTE-M, adviesbureau op het gebied van medewerkers- en klantbeleving. Met haar opleiding aan de hotelschool en master in mediapsychologie heeft zij 15 jaar geleden een sterke basis gelegd voor haar expertise. Haar keuze voor deze opleidingen werd gedreven door haar passie voor gastvrijheid, die al van jongs af aan aanwezig was; mensen een warm welkom geven en zorgen dat zij zich gezien, gehoord en gewaardeerd voelen. Vanuit deze visie begeleidt en inspireert Esther organisaties in diverse branches (o.a. automotive, woningcorporaties, overheid, zorg) om unieke en memorabele klant- en medewerkerbelevingen te realiseren. En ervoor te zorgen dat organisaties omgevingen worden waar medewerkers met plezier werken en klanten graag terugkomen.
  6. Gerard Datema

    Gerard Datema

    Gerard (Manager consultancy bij excap) is een ervaren professional op het gebied van klantbeleving (CX), medewerkersbeleving (EX) en digitale transformatie. Met ruim 17 jaar ervaring, waaronder een achtergrond in de verzekeringssector, helpt hij organisaties complexe klanttrajecten eenvoudig en meetbaar te maken. Naast zijn werk bij excap deelt Gerard graag zijn kennis tijdens evenementen, waarbij zijn praktische aanpak en nuchtere kijk centraal staan. In zijn vrije tijd zoekt hij graag uitdagingen, van sport tot nieuwe technologie en altijd met een scherp oog voor verbetering.
  7. Hans Molenaar

    Hans Molenaar

    Hans is mede-oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. In het verleden heeft hij binnen zowel grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, Selligent CRM, en E-banking Solutions), b2b marketing- en salesmanagementposities vervuld. Daarnaast is hij voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en spreekt hij regelmatig op events over b2b cx, marketing en sales.
  8. Iris Schoenmakers-Claushuis

    Iris Schoenmakers-Claushuis

    Iris helpt organisaties om complexe transformaties succesvol te realiseren; jaren geleden werkte zij bij Cisco al aan de transitie van hardware naar software, terwijl inmiddels digitale innovatie en AI de hoofdrol spelen. Met meer dan 20 jaar ervaring in leiderschap en verandermanagement beschikt zij over diepgaande expertise en het vermogen om mensen mee te krijgen in haar visie. Met een pragmatische aanpak en oog voor de menselijke maat ondersteunt Iris organisaties bij het omarmen van duurzame veranderingen die écht impact maken. Als spreker en strategisch adviseur inspireert en activeert zij leiders en teams om digitale innovatie en AI krachtig en doelgericht in te zetten.
  9. Kathy van de Laar

    Kathy van de Laar

    Kathy, CCXP, werkt op het snijvlak van Customer Experience (CX) en organisatieontwikkeling. Als oprichter van EarlyBridge helpt ze organisaties een cultuur te creëren waarin klanten en medewerkers centraal staan. Kathy richt zich op People Driven Change en het bouwen van verbindingen—tussen organisaties en klanten, en tussen leiders en hun teams. Haar inzet en expertise zijn erkend met drie internationale Change Management awards van de Association of Talent Development.
  10. Kevin Jacobs

    Kevin Jacobs

    Kevin is therapeut van beroep en richtte VindiQu op om technologie in te zetten om persoonlijk contact en menselijke warmte binnen de gezondheidszorg op een hoger niveau te tillen. VindiQu maakt het wereldwijd voor iedereen mogelijk om verbonden te blijven met de samenleving en de wereld te ontdekken, ongeacht gezondheidsbarrières, locatie, tijd of taal. Live interactie en verbinding tussen zeer diverse werelden staat daarin centraal. Kevin is vanuit zijn betrokkenheid bij de zorg ook projectleider bij Healthcare Innovation Hub Utrecht.
  11. Laura Hoveling

    Laura Hoveling

    Laura is retail quality manager bij Hyundai Motor Nederland sinds 2022 en houdt zich bezig met de kwaliteit van het Hyundai dealernetwerk in Nederland – zowel de uitstraling van de bedrijven als de kwaliteit die geleverd wordt door het dealerpersoneel zodat klanten elke keer weer de optimale klantbeleving ervaren die aansluit bij hun behoeften. Door haar achtergrond als onderwijspedagoog en leerkracht heeft ze kennis hoe mensen optimaal begeleidt kunnen worden in hun ontwikkeling. In de aanpak kijkt zij altijd naar de beginsituatie om van daaruit een verbetertraject op te zetten die aansluit bij de belevingswereld. Op die manier wordt leren leuk en wordt het grootste effect behaald
  12. Lucy Stuyfzand

    Lucy Stuyfzand

    Lucy heeft een service design achtergrond met een sterke focus op het faciliteren van samenwerking en co-creatie voor klantgerichte innovatie. Ze is dan ook een bevlogen aanjager van customer journey management. Bij Essense vervult ze de rol van journey management lead waarbij ze meerdere organisaties helpt bij het organiseren, implementeren en uitrollen van journey-based werken. Ze leidt tevens de TheyDo partnership en heeft bij de toepassing van journey management altijd focus op het balanceren van klant waarde en commerciële waarde. Bij verschillende klanten heeft ze al significante ROI gerealiseerd
  13. Lynn Reichenfeld

    Lynn Reichenfeld

    Lynn is een CX strateeg met een specialisme in kwalitatief en kwantitatief klant onderzoek voor het omni-channel optimaliseren van een dienstverlening. Bij Essense is ze propositie manager voor ‘customer research & optimisation’ en daarnaast werkt ze bij opdrachtgevers als CX strateeg aan klantgerichte transformatie trajecten en het ontwikkelen van een CX strategie en roadmap. Ze hanteert daarbij een hands-on en praktische benadering om klantinzicht ook om te zetten in aantoonbare business impact in de kanalen.
  14. Marc Stickdorn

    Marc Stickdorn

    Marc is Founder & CEO of Smaply | Author of ‘This is Service Design Thinking’ and ‘This is Service Design Doing’. Marc is a global leader in service design, innovation, and customer experience management. As the founder and CEO of Smaply, a pioneering journey mapping and management software launched in 2012, Marc has been instrumental in shaping how organizations scale service design sustainably across their structures, processes, and cultures. An expert in Journey Management, Marc empowers organizations to create human-centric information systems for managing customer and employee experiences (CX/EX) at scale. His books, This is Service Design Thinking and This is Service Design Doing, are celebrated as essential resources by service design professionals and educators worldwide. In addition to his published works, Marc contributes to the academic community with research papers and lectures at leading universities. He also delivers executive training for organizations aiming to embed service design in their DNA. Based in Innsbruck, Austria, in the heart of the European Alps, Marc draws inspiration from the outdoors, traveling with his family, and great coffee. His approachable style and wealth of practical experience make him a globally sought-after keynote speaker and consultant.
  15. Marco van der Werf

    Marco van der Werf

    Marco is ondernemer, innovator en inspirerende spreker. Hij is oprichter van Bit (onderdeel van Kyden), Bit is een succesvolle AI-innovatiestudio die wereldwijd voor grote merken werkt. Marco is docent innovatie aan de TU Delft, Vrije Universiteit Amsterdam en een TEDx-spreker. Hij maakt deel uit van verschillende AI-besturen, waar hij zijn kennis en inzicht deelt om de toekomst van onze wereld met technologie vorm te geven. Bit* Kyden ontwikkelen niet alleen AI (*CX) innovaties, samen realiseren ze ook de bijbehorende transformatie. Doel: via innovatieve projecten een wezenlijke bijdrage leveren aan een betere klantbeleving én een duurzamere samenleving.
  16. Maurits Bloem

    Maurits Bloem

    Maurits (Business Unit Manager bij Heuver). Een energieke verbinder en gedreven professional met een groot hart voor zowel klanten als collega’s. Als Business Unit Manager bij Heuver combineert hij zijn uitgebreide ervaring en groeipad binnen het bedrijf met een sterke focus op samenwerking, klantgerichtheid en teamontwikkeling. Maurits zal meer vertellen over zijn zoektocht naar en invulling van de beste beleving van de klanten van Heuver. Waarbij service en sales hand-in-hand gaan. Uniek hierbij is de koppeling die gemaakt gaat worden tussen EX en CX; hoe wordt ervoor gezorgd dat deze continu de juiste aandacht krijgen?
  17. Mike Gabriel

    Mike Gabriel

    Mike is marketing manager bij Kliniek ViaSana. De kliniek levert verzekerde zorg en is volledig gespecialiseerd in de diagnostiek en behandeling van bewegings- en pijnklachten. De specialisten van ViaSana behandelen patiënten bij aandoeningen aan de knie, heup, rug- en wervelkolom, schouder en arm, voet en enkel. Mike zorgt er onder andere voor dat de digitale hulpmiddelen van ViaSana de verwachtingen van patiënten overtreffen. Als product owner van diverse digitale portalen en apps heeft hij de afgelopen jaren bewezen dat warme schermen bijdragen aan een optimale patiëntbeleving.
  18. Nicolette Nijhuis

    Nicolette Nijhuis

    Nicolette is een senior data- en analyticsconsultant met een achtergrond in consumentenpsychologie. Haar expertise ligt precies op dat snijvlak: het slim benutten van data om customer experience naar een hoger niveau te tillen. Als Lead Data Consultant bij Essense stelt zij klantteams in staat om data-gedreven te werken en de impact van initiatieven meetbaar te maken. Bedrijven verdrinken vaak in data, en Nicolette's kracht ligt in het helpen inrichten van de juiste databronnen en meetpunten die essentieel zijn voor het verbeteren van dienstverlening. Met de huidige AI-ontwikkelingen wordt het vermogen om focus aan te brengen in data-gedreven werken belangrijker dan ooit.
  19. Pauline Bruyel

    Pauline Bruyel

    Als Customer Experience professional bij Levi9 bouwt Pauline Bruyel bruggen tussen technologie en business. Met haar creatieve aanpak zorgt zij ervoor dat teams dezelfde taal spreken en gezamenlijk naar hetzelfde doel toewerken. Met een achtergrond in horeca, waar ze als eigenaar van haar eigen zaak leerde wat het betekent om bijzondere klantervaringen te creëren, brengt ze een uniek perspectief naar de tech sector. Bij Levi9 groeide ze van officemanager naar een commerciële rol, waar haar natuurlijke talent voor klantgerichtheid en creativiteit naar voren kwam. Als Customer Experience Manager combineert ze haar aangeboren gevoel voor klantbeleving met wetenschappelijke inzichten, opgedaan tijdens haar CX-opleiding aan Beeckestijn Business School. Haar aanstekelijke enthousiasme voor het creëren van bijzondere klantervaringen draagt bij aan een bedrijfscultuur waarin customer focus een gedeelde verantwoordelijkheid is en een strategische pijler van Levi9.
  20. Peter Verheijde

    Peter Verheijde

    Peter is een gepassioneerde en gecertificeerde Customer Experience Professional (CCXP) met meer dan 25 jaar ervaring in dit boeiende vakgebied. Zijn loopbaan begon in klantonderzoek, zowel bij toonaangevende onderzoeksbureaus als in zijn rol als hoofd klantonderzoek bij KLM, waar hij zijn sterke klantgerichtheid ontwikkelde. Binnen KLM bekleedde hij diverse marketing functies en tot slot de functie van directeur klantbeleving waar hij werkte aan alle belangrijke CX-domeinen. Sinds 2021 runt hij samen met Thirza Schaap CX Unraveled, een CX-bureau in Amsterdam dat zich richt op het geven van keynotes, trainingen, coaching en advies om organisaties te helpen betere klant- en medewerkerservaringen te creëren. Peter staat bekend om zijn mensgerichte aanpak en houdt van het vertalen van inzichten naar praktische, impactvolle oplossingen die zorgen voor verbeterde ervaringen. Hij is met name gepassioneerd over de transformerende rol van AI in het herdefiniëren van Customer Experience en de evoluerende rol van CX-professionals.
  21. Rob Beltman

    Rob Beltman

    Rob Beltman is oprichter van H3ROES, een coöperatie van gedreven professionals met uiteenlopende expertises, die zij inzetten om Nederlandse organisatie meer klantgericht en maatschappelijk impactvol te helpen ondernemen. H3ROES biedt een combinatie van inspiratie, onderzoek, advies, coaching en training om organisaties te begeleiden van visie en beleid naar beweging. Rob is marketeer pur sang en behalve als adviseur en expeditieleider van klantgerichte verandertrajecten ook actief als docent en auteur.
  22. Simone Neeling

    Simone Neeling

    Simone is Senior CRO specialist bij VodafoneZiggo. Simone is begonnen als eCommerce Product Owner, maar kon haar inner-nerd veel beter tot haar recht laten komen als CRO-Specialist en webanalist. In 5 jaar tijd leerde ze in rap tempo over data, analyses en psychologie, en nam ze haar team mee in data-gedreven werken. En met succes. Ze werd Webanalist van het jaar 2022 en deelt op verschillende events in binnen- en buitenland over haar learnings binnen CRO. In haar vrije tijd houdt ze van veganistisch koken, NBA-wedstrijden kijken, MarioKart en werkt ze ook als zelfstandig fotograaf.
  23. Stephan van Slooten

    Stephan van Slooten

    Stephan van Slooten is managing partner bij Altuïtion. Altuïtion is Nederlands'​ leidende Customer & Employee Experience Consultancy. Het is onze passie om organisaties en hun merken te helpen groeien tot 9+ organisaties, die succesvoller zijn omdat ze een sterke emotionele verbinding weten te creëren. Niet alleen met het hoofd, maar vooral vanuit het hart. Stephan geeft ook vaak les en is co-auteur van de managementboekbestsellers 'De 9+ organisatie'​, 'Klanthelden’ en 'Basisboek Customer Journey’. Een van Altuïtion’s activiteiten is het warmer en menselijker helpen maken van de digitale klantbediening van organisaties, zowel in B2C als B2B. Vandaag staan de warme schermen van ViaSana centraal.
  24. Thirza Schaap

    Thirza Schaap

    Thirza ademt Customer Experience en Service Design, al blijft ze daar zelf graag nuchter onder. In 2024 werd ze wereldwijd nummer één in de Customer Experience Professional-categorie van CXM, maar haar trots zit vooral in de meer dan 15 jaar ervaring die ze opdeed in het verbeteren van klant- en medewerkersbeleving bij organisaties als Air France KLM, NS, Lely, PGGM en het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Haar mantra? “Vertrouw nooit op je aannames.” Bij het Platform voor Klantgericht Ondernemen laat Thirza zien hoe je AI kunt inzetten gedurende alle fasen van een Service Design traject.
  25. Victor Visser

    Victor Visser

    Victor is een gedreven strateeg en service designer die voorop loopt in het toepassen van AI in het ontwerpproces. Bij Informaat werkt hij voor diverse klanten in overheid en bedrijfsleven aan uitdagende vraagstukken: van datagedreven proposities en slimme diensten tot het begeleiden van organisatieverandering. Als practice lead en lid van Informaat's AI & Design taskforce zet hij zijn expertise in om samen met klanten de kansen van AI te vertalen naar waardevolle, mensgerichte oplossingen.

Aanmelden

Geen tickets beschikbaar. Wil je op de reservelijst worden gezet?

Ja, zet mij op de reservelijst

400 x 212_groen 2 zonder tekst met mint sneeuw.png

Prijzen

Ticket Prijs
Leden Gratis
Toegang Niet-Leden € 225,00

Let op
Schrijf je in met collega’s voor een gezamenlijke ervaring. Met een voorbehoud voor het Winterfestival. Gezien de grote belangstelling en de maximale zaalcapaciteit kunnen we slechts maximaal 5 personen per organisatie gratis welkom heten.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 7 dagen voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 7 dagen voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.