Logo

Over Inspiratiesessie: AI gedreven klantbegrip in actie

Inspiratiesessie: AI gedreven klantbegrip in actie

Kantinzicht is de sleutel tot een sterke klantrelatie. Maar hoe haal je die inzichten snel, efficiënt en diepgaand op? AI biedt ongekende mogelijkheden om klantbegrip naar een hoger niveau te tillen. Tijdens deze inspiratiesessie duiken we in de wereld van AI-gestuurde klantinzichten en verkennen we hoe organisaties deze technologie slim kunnen inzetten.

Is klantinzicht straks altijd en overal binnen handbereik, of overschatten we AI? Wat is de rol van menselijke intuïtie en hoe gaan we om met data-bias? In deze sessie zoeken we samen naar antwoorden, aan de hand van concrete use-cases.

We trappen af met een keynote over hoe conversational AI de operationele efficiëntie transformeert. Ontdek samen met experts Gijs en Jelle van iO digital hoe organisaties via AI-gestuurde interfaces - vergelijkbaar met ChatGPT of Claude - waardevolle inzichten uit hun eigen data kunnen halen. In plaats van het handmatig doorzoeken van documenten of databases, stelt deze technologie medewerkers in staat om in natuurlijke taal vragen te stellen aan hun bedrijfsdata en direct bruikbare antwoorden te krijgen. Leer hoe je tijdrovende handmatige processen vervangt door snelle, intelligente interacties die directe antwoorden en concrete kansen opleveren. 

Verheug je daarna op enkele Verdiepingsbreakouts.
Hoe ziet marktonderzoek er in de toekomst uit?


Het Volksportret brengt Nederland in kaart via 100 representatieve communities, elk goed voor 1% van de bevolking. Dankzij AI-integratie kun je snel en gericht inzichten verzamelen, testen en valideren bij diverse doelgroepen. Een innovatieve manier om marktonderzoek interactiever en inclusiever te maken.

KPN ontvangt jaarlijks meer dan een miljoen open antwoorden uit diverse vormen van klantonderzoek. Dankzij Generative AI lukt het om de samenvattingen en trends inzichtelijk te maken. Maar leidt dit ook tot klantgerichter denken en doen? Jacob deelt de ervaringen van KPN Consumenten Markt en gaat graag met jou in gesprek over jouw ervaringen op dit vlak.

De BSR AI Chatbot introduceert een nieuwe manier van denken en communiceren. Het team van MarketResponse legt je de basis van het BSR-model uit, laat zien hoe je de BSR AI Chatbot effectief inzet, illustreert wat wel en niet werkt met praktijkvoorbeelden en blikt samen met jou vooruit op de mogelijkheden van morgen. Doe mee aan deze interactieve sessie.

💡 Laat je inspireren en ontdek hoe AI jouw klantinzicht kan versterken!

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 x 212 16 april.jpg iconen sessie april - klantbegrip.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Leden Gratis
Entree voor Niet-Leden € 225,00
PvKO Voucher Gratis

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 24 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.